Volg ons! Bekijk ons op Facebook Bekijk ons op YouTube

Castro houdt Ajax op 'slechts' 1-0

Castro houdt Ajax op 'slechts' 1-0

Heracles heeft zondagmiddag in een eenzijdig duel in de Johan Cruijff Arena met 1-0 verloren van Ajax. De Amsterdammers hadden vanaf de eerste minuut een overwicht maar wisten dat slechts in een enkel doelpunt tot uitdrukking te brengen, een kwartier na rust. Klaas Jan Huntelaar had het vizier niet op scherp, het aluminium stond in de weg en als er wel een bal tussen de palen werd gericht, was er doelman Bram Castro die Heracles op de been hield. 

Heracles, dat speelde met Navratil - waarom geen Darri vroegen we ons af - op de plek van de net vader geworden Peterson en Wuytens in plaats van Pröpper stelde er anderhalve counter tegenover. Het meest opvallende aan Almelose zijde was een spandoek waarmee het handvol meegereisde supporters hun vrienden in Münster een hart onder de riem stak naar aanleiding van de aanslag zaterdagmiddag. 

Het enige wapenfeit waarop Heracles zich deze mooie zondag mocht beroepen was dat het de eerste tegenstander van Ajax was in de Johan Cruijff Arena, zoals de Arena sinds deze week heet. Verder was het een wedstrijd om snel te vergeten. 

Reacties:


geplaatst op: 11-04-2018 09:13:21
Naam: jacco
Reactie:
@ Humprey,

Het is de toon die de muziek maakt, Hier zijn al lange tijd geen discussies meer, maar alleen maar kift en opmerkingen met dubbele bodem.

Als je hier een andere mening ergens over hebt, dan deug je niet en moet je vooral je mond houden.

Er zit geen respect naar elkaar toe in, dat is wat mij irriteert in deze.

MVG


geplaatst op: 10-04-2018 20:07:03
Naam: Humphrey
Reactie:
Jammer Jacco jou reactie, dit is een discussie forum en dan verschil je wel eens met elkaar van mening. We denken allemaal, ik zelf ook hoor, het te weten! Je moeten echter wel elkaars mening respecteren. Wel oprecht, want goed is goed en als het slecht is moet en mag het ook hier geschreven worden.

Ik heb er persoonlijk wel moeite mee dat je soms leiden alleen hoort als het slecht gaat. Dan zal iedereen het moeten weten en wordt de frustratie weggeschreven. Het kan voor hem/haar een soort van therapie zijn? Maar de vreugde delen als het wel goed gaat, zie je hier veel minder.


geplaatst op: 10-04-2018 07:38:50
Naam: jacco
Reactie:
Jammer dat gekift altijd op elkaar hier.

Je kunt niks zeggen of er knalt er wel weer iemand op.

Ik wens jullie om die reden veel plezier voor de toekomst met het gekift, ik haak af.


geplaatst op: 09-04-2018 23:55:55
Naam: Jales
Reactie:
@Rene,
Voor jouw bewering is geen durf nodig: Zie gewoon vorig seizoen Ajax-Heracles. Armenteros zijn knieschijf was buitenspel, doelpunt van hem voor Heracles werd direct afgekeurd.

@Draaijer, mijn zicht is idd beperkt, maar ik kijk wel met mijn eigen ogen. Ben niet afhankelijk van wat de Fox-reporter er allemaal aan partijdigheid pro Ajax en andere uitkraamt. Misschien voor jou een idee om het geluid eens een keer weg te draaien en om met eigen ogen te kijken.



geplaatst op: 09-04-2018 23:55:45
Naam: Jales
Reactie:
@Rene,
Voor jouw bewering is geen durf nodig: Zie gewoon vorig seizoen Ajax-Heracles. Armenteros zijn knieschijf was buitenspel, doelpunt van hem voor Heracles werd direct afgekeurd.

@Draaijer, mijn zicht is idd beperkt, maar ik kijk wel met mijn eigen ogen. Ben niet afhankelijk van wat de Fox-reporter er allemaal aan partijdigheid pro Ajax en andere uitkraamt. Misschien voor jou een idee om het geluid eens een keer weg te draaien en om met eigen ogen te kijken.



geplaatst op: 09-04-2018 19:58:31
Naam: Rene
Reactie:
Draaijer, Jales kijkt als supporter. Ajax kwam op een normale manier niet tot scoren, en doordat er blinde fossiel aan de lijn staat, krijgen wij een doelpunt tegen. Dat Ajax verdient heeft gewonnen doet niet ter zake. En ik durf te beweren, dat wanneer wij dit doelpunt, hadden gemaakt, deze was afgekeurd. Helaas is het arbitrale trio in Nederland, nog van een lager niveau, dan het voetbal.


geplaatst op: 09-04-2018 19:45:22
Naam: Draaijer
Reactie:
Als je zoals Jales naar wedstrijden kijkt, kan er maar 1 conclusie zijn: eigenlijk had Heracles bovenaan gestaan als ons niet zoveel onrecht was aangedaan. Nogal een beperkt zicht dus.



geplaatst op: 09-04-2018 17:58:19
Naam: Johan
Reactie:
Alsof je door de scheidsrechter hebt verloren lol. Gewoon eens wat beter voetballen. Had wel 5-0 moeten staan en vorige week was nog slechter.


geplaatst op: 09-04-2018 14:11:57
Naam: Jales
Reactie:
Heracles speelt een keer, zoals internationaal gebruikelijk, met een 5-mans verdediging. Dit ging bijna goed: een buitenspel doelpunt van Ajax werd helaas onterecht geteld. Vorige week tegen H’veen ook al pech dat een glaszuiver doelpunt van Gladon door de arbitrage onterecht werd afgekeurd.
Vrijdag as. tegen AZ maar hopen op gerechtigheid: de punten voor Heracles.




geplaatst op: 09-04-2018 11:35:16
Naam: Roepieroepievogel
Reactie:
Wat Heracles deed was niet (zoals men in de voetbalwereld noemt) de bus parkeren, nee, Heracles zette een Boeing in het doel van Castro, en nog mislukte het.


geplaatst op: 08-04-2018 21:48:22
Naam: Humphrey
Reactie:
Ik weet niet met welke intentie we naar Amsterdam zijn vertrokken, ik denk verliezen en de schade zo beperkt mogelijk houden. We hadden alle moeite om de bal twee of drie keer naar de zelfde kleur te spelen. En als we er eens uit komen maken we de verkeerde keuzes of is de eindpass super slecht. Bram Castro wordt de MOTM, dat zal duidelijk zijn.

En wat de laatste wedstrijd van ons tegen Sparta betreft, ik verwacht dat onze buren dan al gedegradeerd zijn en het er niet toe doet of we nu wel of niet in Rotterdam winnen.


geplaatst op: 08-04-2018 21:15:21
Naam: draaier
Reactie:
Klaas, ben het met je eens dat ze Baas niet hadden moeten laten gaan. Je zou hem toch in elk geval een kans kunnen geven, de concurrentie aan kunnen laten gaan.
Wat Castro betreft, daar kan ik me wel wat bij voorstellen, als je tenminste zeker weet dat je een eredivisiewaardige keeper (uit Duitsland neem ik aan) hiernaartoe kunt halen.


geplaatst op: 08-04-2018 20:11:49
Naam: jacco
Reactie:


En toch gaat Heracles een HELE grote rol spelen in deze competitie. Laatste wedstrijd uit naar Sparta.
Vandaag en de wedstrijden tot Sparta zijn voor de spreekwoordelijke "baard van de keizer".

Is het heel erg dat Spart van mij van ons mag winnen, als dit nodig is om Twente weg te douwen naar de plaats waar ze thuis horen?

Over vandaag! Monteiro is echt een topper voor ons aan het worden.




geplaatst op: 08-04-2018 19:50:35
Naam: klaas
Reactie:
Nogmaals het onbegrijpelijke van MJ Flederus. Je hoofd nu al laten hangen naar de nieuwe trainer en de contracten van Castro en Baas niet te verlengen is onbegrijpelijk. Castro was vandaag duidelijk de man of the match.Doet niets af aan de overwinning van Ajax .

Reageren: