Volg ons! Bekijk ons op Facebook Bekijk ons op YouTube

Johan Derksen: Keizer niet ideale opvolger Stegeman

Terwijl Heracles druk bezig was de eerste uitoverwinning van het seizoen te behalen, deed Johan Derksen in Voetbal Inside een opmerkelijke uitspraak. Nee, hij vond Marcel Keizer bepaald niet de ideale opvolger van John Stegeman.'De man heeft veel te weinig ervaring. Telstar, Emmen, Cambuur, dat is het. Bij Ajax is hij hopeloos mislukt. Ik zou als Heracles in elk geval maar eens navragen hoe hij functioneerde bij Emmen en Cambuur. Maar na het vertrek van Smit en Hoogma, en de aanstelling van Fledderus als technisch manager, heeft Heracles juist behoete aan een ervaren trainer.'

Reacties:


geplaatst op: 15-03-2018 13:38:44
Naam: Humphrey
Reactie:
Het ziet er naar uit dat deze week bekend wordt gemaakt wie onze nieuwe trainer gaat worden.


geplaatst op: 08-03-2018 10:35:20
Naam: Humphrey
Reactie:
De agenda van Krüzen ziet er voorlopig anders uit Renedinho. Ik verwacht dat Heracles daar voorlopig niet in staan. Hij wacht, samen met zijn maatje Peter Bosz, op een 'grote' buitenlandse of mogelijk één Nederlandse topclub (Feyenoord of PSV ??). Deze heren zijn Heracles inmiddels ontgroeid. Tenzij er een rijke Rus, Chinees of Arabier komt en miljoenen in ons clubje wil pompen. Daar zijn heel veel Nederlandse clubs naar op zoek. Pas dan zie ik deze heren bij ons komen, niet eerder. We moeten onze plaats kennen. Ik blijf Van der Gaag een betere optie vinden. De man is voor de 'harde' aanpak. Hij predikt ook dat onze profs meer trainingsarbeid moeten verrichten. Dat heb ik Hoogma ook vaak horen zeggen. Laten ze nog maar even naar de adviezen van NicoJan luisteren.


geplaatst op: 08-03-2018 06:56:16
Naam: Renedinho
Reactie:
Ik zou Marcel Keizer best als trainer willen, alleen in combinatie met Henri Kruzen. En dit zal waarschijnlijk nooit gebeuren. Om eerlijk te zijn denk ik gewoon dat Kruzen de ideale trainer zou zijn, maar hij heeft geen papieren.....dus........


geplaatst op: 04-03-2018 16:39:58
Naam: jacco
Reactie:
Jales> de opmerking ging toch over Marcel Keizer, niet over GJV?


geplaatst op: 04-03-2018 11:21:36
Naam: Humphrey
Reactie:
Van der Gaag vertrekt bij Excelsior, zou dat geen betere optie zijn dan Keizer? Hij heeft meer uitwedstrijden dan John Stegeman gewonnen 😂


geplaatst op: 03-03-2018 19:57:46
Naam: Jales
Reactie:
@ Draaijer,

Je hebt een punt,zelfs de opper-azijnzeiker zegt wel eens iets waar niets azijnzeikerigs aan is. Bijvoorbeeld door te zeggen dat Heracles een trainer met ervaring nodig heeft. Ervaring heeft Marcel Keizer toch ook?

Denk ook dat je gelijk hebt dat er een groep Heraclessupporters is die helaas bijna net zo azijnzeikerig is als die Derksen. Lees dat regelmatig hier op deze site. Van die mensen die na 1 of 2 nederlagen totaal van het padje raken en dan iedereen, trainers bestuur etc. weg willen sturen. Daar hoor jij toch niet bij, hoop ik?

En nee, maak je geen zorgen. Ik ben niet allergisch, ook niet voor kritiek, mits onderbouwd.

@Jacco,
hoeveel punten heeft GJV gemiddeld per wedstrijd bij FCT?



geplaatst op: 03-03-2018 16:57:44
Naam: Humphrey
Reactie:
Peter Bosz werd aan het begin van zijn loopbaan als trainer ooit eens met pek en veren Doetinchem uit gejaagd. Ik wil er maar mee zeggen Jacco, dat ooit eens slecht presteren het geen garantie is dat het een slechte trainer is! Ook een gevestigde naam, zoals Rijkaard en mogelijk ook Dicky Dik straks bij Sparta, kunnen slecht presteren met degradatie tot gevolg. Ik ben zelf niet enthousiast met de naam van Marcel Keizer. We hebben in onze 15 eredivisie jaren nooit van Ajax thuis gewonnen, nu wel, wie was de trainer....Marcel Keizer.


geplaatst op: 03-03-2018 11:13:34
Naam: Draaijer
Reactie:
Jales, wat is er azijnzeikerig aan als iemand zegt dat Heracles een trainer met ervaring nodig heeft?

Kijk naar de inhoud van wat hij zegt, daar is niks azijnzeikerigs aan. Ik denk dat er ook Heraclessupporters zijn die er zo over denken. Of ben je alergisch voor kritische geluiden?


geplaatst op: 03-03-2018 09:05:40
Naam: jacco
Reactie:
Jales bij Cambuur was het 0,45 punt per wedstrijd.

Bij telstar deed hij het redelijk, maar die doen het nu onder Mike Snoei ook heel erg goed.

Waar ik bang voor ben bij Keizer is de Noord-Hollandse branie dat die niet bij Ons gaat passen.
Keizer is jarenlang een meeloper geweest en na Argon wilde hij op eigen benen staan, bood zichzelf aan bij tweedeklasser Zevenhoven maar dit werd niets, waarom is niet bekendgemaakt, ws te veel financiele eisen.

Tussen de nee van Zevenhoven en nu zit slechts een paar jaar.




geplaatst op: 03-03-2018 08:36:58
Naam: Jales
Reactie:
@redactie,
Eindelijk waren we van dat gejammer af van die azijnzeikerds. Dit vanwege de goeie resultaten van Heracles. Maar dan, tot mijn ontsteltenis, wordt op deze site de mening van die opper-azijnzeikerd, Derksen, gepubliceerd.
Bij die Derksen kun je pas echt grote vraagtekens zetten. De vertolker van de onderbuikgevoelens, waar zelden wat goeds uitkomt.


Reageren: