Volg ons! Bekijk ons op Facebook Bekijk ons op YouTube

Marcel Keizer (top?)kandidaat trainerschap Heracles

Marcel Keizer (top?)kandidaat trainerschap Heracles

Marcel Keizer, die voor de winterstop werd ontslagen bij Ajax, is topkandidaat om trainer te worden bij Heracles. Dit meldt onder meer de Telegraag. Deze week zou hij om de tafel zitten met de leiding van de club. 

Of Keizer nu al topkandidaat is, is nog maar de vraag. Volgens Heracles zelf voert de club gesprekken met vier kandidaten voor de opvolging van John Stegeman. Keizer is daar dus een van. Onder de kandidaten zit ook een buitenlander. Of Mitschell van der Gaag, die het zo uitstekend doet bij Excelsior en ook wel in is voor een transfer, ook tot het kwartet behoort, is onbekend. Ook de naam van Peter Hyballa is al veelvuldig genoemd als een mogelijke opvolger. 

Keizer (49) heeft eerder Telstar, Emmen, Cambuur en Jong Ajax onder zijn hoede gehad. 

 

Reacties:


geplaatst op: 02-03-2018 17:20:04
Naam: Schaap
Reactie:
Ze zijn er ongetwijfeld nog lang niet uit. Stegeman had best nog een jaar kunnen blijven, maar wie zegt me hijzelf opnieuw een langjarig contract wilde. Keizer - wmb een vraagteken- lijkt me deels een aantrekkelijke keuze omdat hij als starter in de Ere net als destijds Stegeman wat te bewijzen heeft, itt een ervaren "brood"trainer als Erwin K die gemakkelijker voor korte termijn oplossingen gaat, dwz geen jeugd maar zekerheidjes zoals Mclaren bij de buurtjes.Continuiteit is wat we nodig hebben.


geplaatst op: 28-02-2018 20:40:25
Naam: Stephan
Reactie:
Marcel Keizer zou een prima kandidaat zijn. Hij wil wat recht zetten na zijn onterechte ontslag in Amsterdam. Ook kan hij jongere talenten, denk aan Darry
beter maken. Dat heeft hij bij Ajax 2 bewezen. Met zijn netwerk kan hij ook nog een paar talenten meenemen naar Almelo.


geplaatst op: 28-02-2018 15:12:51
Naam: Rene
Reactie:
Deklok, neem van mij aan, bij ongewijzigd beleid, zitten er volgend jaar niet meer. Vele supporters, zijn het spuugzat. En ja daar gaan we, het zijn nepsupporters, wordt er dan geroepen, nou er zijn mensen bij, die al bijna 25 jaar, bij Heracles komen.


geplaatst op: 27-02-2018 22:44:23
Naam: WATTE
Reactie:
@ draaier

Ik noem idd de naam van Koeman. Waarom niet, omdat hij ouder is?

Omdat we op bestuurlijk niveau zo veel ervaring en netwerk hebben verloren, is het mijn inziens zaak dat ergens te compenseren. Waarom dit niet zoeken in een trainer?

Ben het met het errste deel van je post wel eens.
Jammer dat jij geen uitleg geeft over het waarom wel of niet. Een naam noemen die jij graag zou zien mag ook.


geplaatst op: 27-02-2018 22:08:32
Naam: deklok
Reactie:
@rene je dowlt op de 9000fans van zaterdag gek he met deze koude dagen dan blijven mensen liever thuis.. geen pretje voor oudere en jongere fans om met temperaturen van -5etc op de trubune te staan/zitten,


geplaatst op: 27-02-2018 21:51:20
Naam: Draaijer
Reactie:
Humphrey, zie reactie Alex.


geplaatst op: 27-02-2018 21:25:17
Naam: Rene
Reactie:
Er komt zeker geen trainer, met eisen. Heracles gaat op dezelfde voet verder. Jammer, maar tegen Zwolle, alvast kunnen wennen, met 9000 man is het ook gezellig.ik verwacht dan ook geen Keizer, maar een beginnende trainer, met Peter Reekers als assistent.


geplaatst op: 27-02-2018 21:14:47
Naam: Jales
Reactie:
Allereerst had ik het liefst gezien dat Johns Stegeman nog minstens een jaar hoofdtrainer gebleven was.
Dit vanwege de topprestaties met Heracles waaraan hij heeft bijgedragen en natuurlijk voor de continuïteit. Die wordt zwaar op de proef gesteld door het recente vertrek van voorzitter Smit en de TD, NJ Hoogma.

De namen in de carrousel klinken niet slecht, maar zijn geen garantie voor vergelijkbare prestaties.
Marcel Keizer als het moet en kan, wat mij betreft.



geplaatst op: 27-02-2018 20:08:52
Naam: Humphrey
Reactie:
Heb je mij de naam van Koeman of Fraser horen zeggen Draaier!

Ja natuurlijk kan de ene trainer er meer uit halen dan de andere, dat begrijp ik. Maar wat de spelers kunnen en vaardigheden meenemen zal bepalend zijn. Je kunt toch niet ontkennen dat we dit seizoen teveel hebben ingeleverd tov vorig seizoen! Het is mij te makkelijk om maar blijven vol te houden dat dit ons lot is als Heracles. Stilstand is achteruitgang, ik constateer geen stilstand. Tenzij je als club geld verdienen belangrijk blijft vinden, dan hebben we vooruitgang geboekt. Uitstekend zelf. Ex trainer Hans Meyer (van de buren) zei ooit eens 'Ich kann aus Scheiße keine Butter machen'


geplaatst op: 27-02-2018 19:50:56
Naam: draaijer
Reactie:
Daar heb je Humphrey ook weer met zijn dooddoeners. Man, het maakt wel degelijk uit wie er voor de groep staat.
Een trainer die spelers beter kan maken, of in het juiste systeem kan laten spelen, waarin ze goed tot hun recht komen, is een betere trainer dan iemand die dat niet kan. Een trainer is wel degelijk van invloed op de kwaliteit van het spelersmateriaal.
Van der Gaag speelt misschien wel countervoetbal met Excelsior, maar dat moet hij waarschijnlijk ook wel, gezien zijn materiaal. Dat wil niet zeggen dat hij ook niet offensief kan denken.
Wat een lulkoek allemaal.
Koeman, schei uit, ouwe hap, Fraser, bah, die past hier niet, ik ga er vanuit dat het bestuur een overwogen keuze maakt. Dat hebben ze namelijk wel vaker gedaan.


geplaatst op: 27-02-2018 19:39:41
Naam: Humphrey
Reactie:
De trainer is zo goed als het spelers 'materiaal' wat hij tot zijn beschikking krijgt. Wat dat betreft heeft John het uitstekend gedaan, nu ook weer 6 basisspelers weg en de seizoenen daarvoor met Bel Hassani, Weghorst, Linsen en Tannane ook weer belangrijke namen vertrokken. Ik wil er maar mee zeggen, het succes valt en staat bij ons aankoopbeleid en we moeten oppassen dat we niet elk seizoen stukje bij beetje aan kwaliteit inleveren. Het verdiende geld in stenen en beton blijven stoppen zou daarom niet verstandig zijn. Dat we minder seizoenkaarten hebben verkocht zegt veel.


geplaatst op: 27-02-2018 18:30:54
Naam: Harry
Reactie:
Ik verwacht dat de clubleiding een goede trainer/coach gaan aanstellen.
Of Keizer de juiste man is weet ik niet. Ik verwacht dat de huidige assistent trainers meedenken en dat naast het bestuur en Mark Jan , ook Nico Jan betrokken is bij de uiteindelijke keuze. Ik had verwacht dat men met iemand als Art Langeler. Liever niet een coach die countervoetbal speelt (Faber,van der Gaag) of weer iemand uit de vriendenkring van Verbeek ( Pastoor)


geplaatst op: 27-02-2018 14:50:43
Naam: Alex
Reactie:
Er moet een trainer komen met veel eredivisie ervaring en een groot netwerk. Erwin Koeman kan daartoe behoren , maar ook anderen zoals de huidige trainer van ADO en Vitesse.


geplaatst op: 27-02-2018 12:56:16
Naam: WATTE
Reactie:
Zou niet mijn keuze zijn.
Te weinig ervaring op eredivisieniveau.
Ik zou voor een ervaren trainer met groot netwerk gaan. Mede omdat er op directieniveau ook minder ervaring is.
Erwin Koeman!


Reageren: