Volg ons! Bekijk ons op Facebook Bekijk ons op YouTube

Pijnlijk verlies in Breda: 6-1

Pijnlijk verlies in Breda: 6-1

Heracles heeft ook op bezoek bij NAC in Breda niet de eerste overwinning van 2018 bij kunnen schrijven. Integendeel, het werd een pijnlijke 6-1 nederlaag - cijfers waarmee we eerder NAC wel eens terug naar het zuiden stuurden.  

In de eerste helft zag het er helemaal niet naar uit dat Heracles zo onderuit zou gaan. Na een paar minuten keek de ploeg weliswaar al tegen een achterstand aan, maar nog geen tien minuten later kwam Heracles al op gelijke hoogte via Vincent Vermeij. Vijf minuten later keken de Almeloërs alweer tegen een achterstand aan - Bram Castro greep halfslachtig in bij een corner -, maar in het vervolg van het eerste bedrijf was Heracles de betere ploeg en domineerde het de wedstrijd. Het leek wachten op de gelijkmaker, maar die viel niet. 

Wie verwachtte dat Heracles het betere voetbal dan na rust wel in doelpunten zou omzetten, kwam bedrogen uit. NAC kwam al snel op 3-1 - vier Heraclieden lieten zich in de luren leggen door Garcia - en toen was er geen houden meer aan. De Brabanders gingen lekker voetballen en Heracles had nog maar weinig in te brengen. Nadat Breukers er een kwartier voor tijd na zijn tweede (en terechte) gele kaart af moest, kon NAC zelfs uitlopen naar 6-1. Oef.

Behalve de wedstrijd verloor Heracles ook nog Jeff Hardeveld. Al vroeg in de wedstrijd verdraaide hij zijn knie en werd hij per brancard afgevoerd. Het zag er niet best uit, vermoedelijk moeten we hem lange tijd missen. Een paar jaar geleden raakte de verdediger, die toen tegen het eerste elftal van Utrecht aanzat, ook al ernstig geblesseerd aan zijn knie en duurde het lang voordat hij weer op het veld stond. Jeff, sterkte jongen!

Trainer John Stegeman zei na afloop dat hij zich schaamde. Hij was ook fureus, niet voor het eerst dit seizoen trouwens. 'We hebben elkaar laten stikken, we hebben het allemaal laten gebeuren.'

Zaterdag kan Heracles zich revancheren als Willem II naar Almelo komt. Een overwinning is het enige dat telt, wil de ploeg een geruststellende afstand blijven houden tot de onderste regionen en het zelfvertrouwen weer wat opkrikken. Benieuwd of Stegeman zijn spelers daartoe kan inspireren - al is er altijd nog het publiek dat de ploeg op kan zwepen.

Reacties:


geplaatst op: 09-02-2018 16:49:01
Naam: Henk
Reactie:
Laten we met z'n allen hopen dat het snel weer de goede kant op gaat.
Dit seizoen zonder kleerscheuren doorkomen is het korte termijn devies!


geplaatst op: 09-02-2018 16:38:47
Naam: Jales
Reactie:
@ Henk,
Idd, wat mij betreft geen echte of beste supporter contest.
En ik kan wel tegen een geintje, maar ik kan slecht tegen dat gekrakeel van sommigen die beweren dat er weinig tot niets meer deugt bij Heracles . Dit op grond van 1 smadelijke uit- nederlaag. Ja, het klopt dat we minder kwaliteit hebben dan vorig jaar. Maar er zitten ook weer groeibriljantjes in deze selectie. Die moet je koesteren. En niet met azijn verzuren.

Heracles is het uithangbord voor Almelo en omgeving. Trap je eigen uithangbord niet kapot. Geldt niet voor jou, maar voor allemaal hier op deze site. Een enkele mol uitgezonderd.



geplaatst op: 09-02-2018 15:16:52
Naam: Henk
Reactie:
Jales
Ik ben 56 jaar een echte supporter van Heracles.
Dan mag je er toch ook wel een tijdje even niet zo van genieten, of niet?
Als jij 56 jaar supporter bent en je bent er nooit een tijdje
even niet geweest, dan heb je me netjes verslagen in het echte supporter zijn.
Overigens wil ik hier niet pleiten voor een soort ranking in "echte supporter" zijn, dat doen anderen maar.
By the way met betrekking tot mijn eerdere antwoord aan jou: ik dacht dat je wel tegen een geintje kon, maar je klonk nogal verbolgen.



geplaatst op: 09-02-2018 14:57:12
Naam: Jales
Reactie:
@ Henk,

Mooi, je kunt toch behoorlijk antwoord geven.
Een echte Heracles supporter laat trouwens zijn club niet zo snel in de steek.
Drie jaar geleden stond Heracles onderaan. Nu is er paniek bij sommigen na 1 dikke nederlaag. Kom op zeg.



geplaatst op: 09-02-2018 14:09:03
Naam: Henk
Reactie:
Humphrey,
Ik ben het grotendeels met je eens voor wat betreft je visie. Je durft in ieder geval ook kritisch te zijn. Dat ik mijn supporter zijn voor een tijdje geparkeerd heb in de huiskamer, neemt niet weg dat ik veel respect heb voor jouw, zoals jij het noemt, loyaliteit. Echter ook ik ben loyaal aan de club, want ik kom zeker terug bij de wedstrijden in het stadion.
1 overwinning met vooral 100% inzet kan daarvoor al voldoende zijn.



geplaatst op: 09-02-2018 13:58:19
Naam: Henk
Reactie:

Jales
De opmerking "We boeren steeds verder achteruit"
Heeft betrekking op de periode vanaf het moment dat we promoveerden naar de eredivisie. We kenden in de beginfase een aantal moeilijke jaren maar er zat goede progressie in, we kregen steeds betere spelers en werden voor vol aangezien.
Steeds minder ervaar ik dat we nastreven een stabiele middenmoter te zijn, ook al gezien de ongebreidelde spelersverkoop( 6 spelers in het seizoen 2017-2018).



geplaatst op: 09-02-2018 13:57:31
Naam: Humphrey
Reactie:
Henk de beleidsmakers hebben geen boter op hun hoofd een ook wel gezien dat er teruggang (van 8 naar 7.000)is in het aantal verkochte seizoenkaarten. Dat jij het op 'on hold' hebt gezet zegt veel en het is jammer dat ook jij bij die 1000 man behoord! Dat er een koerswijziging noodzakelijk is ben ik met je eens, maar laten we deze discussie even parkeren tot na dit seizoen. Bovendien hebben we nieuwe mensen in de top zitten, geef ze de credits en tijd om te laten zien dat er een andere koers gevaren gaat worden.


geplaatst op: 09-02-2018 13:23:17
Naam: Jales
Reactie:
@ Henk,

gewoon antwoord geven lukt niet?


geplaatst op: 09-02-2018 12:49:16
Naam: Henk
Reactie:
Jales, ik heb ik eerdere reacties al eens aangegeven dat ik al supporter ben vanaf de tijd dat jij waarschijnlijk nog niet eens de luiers volscheet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe lang jij al supporter bent, maar je reactie lijkt me niet aan de orde te zijn, gezien je onwetendheid.


geplaatst op: 09-02-2018 12:30:01
Naam: Jales
Reactie:
@ Henk,
Hoelang volg je de club al?
Dit zal niet zolang zijn, gezien je opmerking: "we boeren steeds verder achteruit“

Kijk maar eens waar Heracles, 20, 10, of 3 jaar geleden stond.

Blijf als supporter achter Heracles staan, dan gaan we met zijn allen weer juichen.

Achter de wolken skient de Sunne.



geplaatst op: 09-02-2018 12:04:13
Naam: Henk
Reactie:
Ik wil nog even het woord richten aan ons aller Humphrey. Zie het wegblijven( of in mijn geval tijdelijk on hold zetten van bezoeken) van supporters ook eens in het licht van een signaal aan onze beleidsmakers. Je moet toch zien, ondanks het feit dat jij blijft komen tot het bittere eind( wat ik overigens klasse vind), dat het elftal niet meer de ooit zo verwachtingsvolle doelstelling van een stabiele middenmoter representeert.
We boeren, en ik ben dat met een flink aantal anderen op deze site volledig eens, steeds verder achteruit.
Ik hoop zo vurig dat ze morgen van Willem 2 winnen en dat we uiteindelijk erin blijven, maar zorgen heb ik zeker.
Als we erin blijven hoop ik wel dat onze bestuurders inzien dat een koerswijziging noodzakelijk is.



geplaatst op: 09-02-2018 11:59:38
Naam: Humphrey
Reactie:
Aan sommige mensen hier wil ik wel eens de vraag stellen: hebben jullie wel eens van het woord loyaliteit gehoord? Ik heb de indruk dat het bij sommigen hier ver te zoeken is, Dat hebben ze in Enschede e.o. veel meer! Wat er nu bij ons gebeurd is een fractie van de ellende die ze daar hebben gehad. En toch blijven ze met heel veel fans de club trouw. Dat ze blijven komen heeft niets met hun aankopen te maken zoals hier beweerd wordt. Want aan het begin van het seizoen zag de selectie er helemaal niet goed uit en verkochten ze toch zoveel kaarten. Ze hebben met steun van externen in januari het e.e.a. moeten repareren en dat doen ze ook niet als het echt nodig is.

Dat sommigen hier niet begrijpen dat juist NU de club en de spelers ons hard nodig hebben kan er bij mij niet in. Je kunt het gewoon niet maken om door te blijven zeuren wat er fout is gegaan, de feiten zijn duidelijk, met deze selectie moeten we het fixen. Op de site van HAFC hebben ze het wel begrepen en roepen ons op ‘ je te laten horen en massaal achter de club te gaan staan” Chapeau aan de jonge gasten van HAFC!

Ik stop geen tijd en energie meer in lieden die een negatieve grondhouding hebben. Aan het eind van dit seizoen wil ik wel met ze in discussie en dan is er tijd zat om het seizoen te evalueren. Het zou dan goed zijn als ons bestuur dan ook ter verantwoording komt en ons gaat uitleggen waarom de voor dit beleid gekozen hebben. Nu heeft ons clubje al onze support en energie nodig om ONS veilig te spelen en dat is veel belangrijker dan te blijven stilstaan in wat er afgelopen tijd allemaal is fout gegaan. Nu moeten we even als 12e man achter de club staan en heeft achterom kijken geen zin.



geplaatst op: 09-02-2018 09:58:42
Naam: Jacob
Reactie:
Waar bleef die boost toen de tweede ring bij kwam.

Ik ben ben wel redelijk eens met Eduart als het gaat over de visie van het bestuur.
Ze willen alleen maar cashen en mondjesmaat investeren, want wij zijn een opleidingclub.
Stop aub met die onzin het levert op langer termijn niets omdat de prijzen van een getalenteerde speler al niet meer betaalbaar is, wat betekent, dat je in een nog lagere segment spelers moet scouten, onmogelijk en onhaalbaar gezien de tijd die moet insteken.
Wij hadden allang op het nivo van PEC Zwolle moeten zijn zeker met de uitbreiding van de tweede ring.

13 jaar geleden konden wij geen uitwedstrijd winnen dit is heden ook een feit! We zijn terug naar AF!!
Laat de beleidsbepalers van koers veranderen en beseffen dat je in beter spelers moet investeren ipv bakstenen.
Voetbal is amusement en geen speeltje!!




geplaatst op: 09-02-2018 08:58:40
Naam: Wim
Reactie:
Humphrey. In het stadion kunnen er bijna 12.000 in. Waar laat je die overige 5.000 seizoenkaarthouders.?


geplaatst op: 09-02-2018 06:20:58
Naam: eduard
Reactie:
Ja , maar bij Twente gebeurt tenminste wat , doen alles om de supporters met weinig middelen weer tevreden te stellen. Hier laten ze de supporter in de kou staan.DAT IS HET VERSCHIL. Ik denk dat met Krúzen dit nooit gebeurt is. Die trekt zijn mond wel open.


geplaatst op: 09-02-2018 01:09:07
Naam: Humphrey
Reactie:
Eduard je leest niet goed wat ik geschreven heb. Ik keur ons beleid allerminst goed, maar in deze fase heeft het geen zin om daar maar over te blijven doorgaan. Nu is het zaak dat WIJ achter de club staan, en zeker na deze oorwassing. Na het seizoen kunnen wij weer met elkaar een boom opzetten, waarom onze bestuurders voor dit beleid gekozen hebben en dan zullen ze ook zien wat dit beleid voor gevolgen heeft (seizoenkaarten, sponsoren ect). Door je club te steunen in minderen tijden toon je een echte Heraclied te zijn. Wat dat betreft kunnen we nog veel van de fans van Fc Enschede leren. Ondanks alle ellende hebben er toch weer 17.000 een seizoenkaart gekocht!


geplaatst op: 08-02-2018 23:24:51
Naam: eduard
Reactie:
Humphrey

Hoe kun je achter de club blijven staan , als het bestuur totaal de supporter vergeet. Hoezo , de bekende leus, daar heb ik totaal niets van gemerkt. Ik ben heel erg benieuwd , hoe jij straks reageert , als we het niet gaan redden. En dan de vergelijking met vorige jaren gaat mank. Toen had je geen geld , nu is het er wel , maar wordt niet logisch gebruikt. Op het veld moet het staan, niet in stenen. We zijn echt de enige club die deze gedachten heeft. Ook de uitspraak van , we zijn een opleidingsclub , vind ik meer een uitspraak voor een JL club. In de eredivisie moet je er staan. Zo blijf je achter de feiten lopen , is maar te hopen dat spelers zich ontwikkelen , dit jaar als voorbeeld. Nee wil je het goed doen , dan moet er geïnvesteerd worden in spelers, daarvoor ben je een eredivisie club. Wil je elk jaar je beste spelers kwijt , en geen routine binnen halen , dan is de JL een geschikte divisie. Alleen al deze uitspraak deed me pijn . Zo vaak , heb ik ook geschreven dat elke hogere rangschikking meer geld oplevert , en de verschillen zijn niet mis. Ook daar wordt te weinig over nagedacht. Hoe hoger je komt , des te meer supporters en sponsoren je binnen haalt , je moet gaan voor het hoogst haalbare, dat is sport.


geplaatst op: 08-02-2018 22:45:13
Naam: heravjenne
Reactie:
Humphrey:goed weergegeven en zo is het!!


geplaatst op: 08-02-2018 21:33:24
Naam: Berend
Reactie:
Aan het begin van het seizoen gaf ik aan dat dit geen goede selectie was. Net voor de winterstop kondigde ik al aan dat het lastig zou worden om nog 12 punten binnen te schrapen.

Even een vergelijk met begin vorig seizoen:

Zomer: degelijke verdediger
Fledderus: ondanks leeftijd nog rots in de branding
Wierik: altijd strijd
Gosens: goede back
Hoogma: aanstormend talent en goede trap
Bruns: uitstekende mentaliteit en vechtlust
Armenteros: scoort altijd
Voor deze gelouterde spelers met inzet, vechtlust en Hart voor Heracles is er eigenlijk niemand voor teruggekomen. Monteiro is wel een aanwinst maar nog jong. Castro pakt geen punten meer voor ons.


Hoe kan het dat ons bestuur zich zo verkeken heeft en alleen nog maar jonkies en beloften in het elftal zet.
Daarnaast missen we Smit, een uitstekende voorzitter die mensen wakker schudt.

Ik voorspel nacompetitie en dan kan het alle kanten op. Triest maar waar, met afstand het matigste elftal van de laatste 10 jaar.



geplaatst op: 08-02-2018 20:43:34
Naam: Humphrey
Reactie:
Wat een treurnis hier, voor enkelen zijn we al dood en begraven. Daar kunnen we trots op zijn dit soort supporters. Ja het was dramatisch, ja ons verkoop/aankoop beleid is slecht geweest dit jaar en dat moet anders, daar zijn we het wel over eens. Maar kom op zeg, blijf achter je club staan, en kom niet met verhalen dat jij je seizoenkaart niet gaat verlengen. Wat een negatieve grondhouding hier. Als je niet tegen verlies kunt moet je geen Heracles supporter zijn, we spelen 13 jaar eredivisie en daar kunnen wel eens mindere seizoenen tussen zitten, zo wat! In de goede jaren liepen we in de polonaise mee om het succes te vieren en nu het minder is wordt de club verketterd en klopt er van alles niets meer.

Een ding mis ik wel moet ik jullie toegeven. De prominente aanwezigheid van Jan Smit. Hij stond altijd na de wedstrijd op het veld en als het niet liep zette hij de speler(s) op hun nummer. Het is niet van deze tijd zo'n potentaat, maar effectief was het wel heb ik de indruk

Kom op fans blijf achter je club staan, vooral nu, nu het een kwestie van overleven wordt en zo snel mogelijk de 35 punten moeten worden binnengehaald. Na het seizoen is er volop tijd om dit seizoen te evalueren, kritiek te geven en de vinger op de zere plek te leggen en zere plekken zijn er, dat weet ik zeker.


geplaatst op: 08-02-2018 18:38:54
Naam: klaas
Reactie:
vorig jaar onder Richard de Vries nagenoeg geen blessures. nu met Colin de Groot met zijn spelletjes blessures aan de lopende bant. Je ziet geen inzet en dat neem ik de Technische staf kwalijk. Als je de kantjes er af loopt mag/ nee moet je gewisseld worden en snel net zoals GJ in het verleden deed. Gisteren was het een beschamende vertoning


geplaatst op: 08-02-2018 17:04:00
Naam: DDB
Reactie:
Hebben niks in de eredivisie te zoeken. Wat een treurig elftal. Moet nog eens goed nadenken of ik een sc neem volgend jaar.


geplaatst op: 08-02-2018 15:55:09
Naam: eduard
Reactie:
Ik vind het knap , als Heracles niet degradeert. Wat is Kuwas straks nog waard? Echt heel slecht gehandeld ( bestuur ) , het stadion was nog belangrijker dan het voetbal op het veld. Hoogma op tijd weg !!!. Onvoorstelbaar dat er nog zoveel positief geschreven wordt. Zijn ze aan het eind van de competitie nog zo ? Ik ben benieuwd . En wat duren die blessures toch lang ? En waar blijft onze nieuwe aanwinst , wordt hij pas in het nieuwe seizoen opgesteld? Ja , zal nu wel gebeuren , te weinig spelers die fit zijn. Allemaal feiten die gebeuren , die vooraf al gezien hadden moeten worden , en waar maar heel weinig actie op is genomen. Nee , voor mij krijgt dit bestuur , dit jaar , een
dikke onvoldoende. John krijgt de meeste spelers niet beter maar dat kan ook niet , hebben te weinig kwaliteit voor de eredivisie. Daarom is het heel knap als ze erin blijven. Ik zou de eer aan mezelf houden en opstappen.


geplaatst op: 08-02-2018 15:00:24
Naam: Hans
Reactie:
Ronduit belachelijk om na zo'n schertsvertoning nog een MOTM poll te houden op deze site.
Verdienen deze meisjes niet eens.


geplaatst op: 08-02-2018 13:47:52
Naam: Jales
Reactie:
Vette nederlaag in een uitwedstrijd tegen laagvlieger NAC. Dat doet zeer. De negatieve reacties zijn niet van de lucht en de azijnzeikerds zijn nu in hun element.

Maar trainer JS met zijn staf doet het al jaren hartstikke goed bij Heracles. De mensen die na 1 zo'n nare nederlaag in paniek raken kunnen beter naar dammen gaan kijken.Dan verlies je hooguit met 1-0.
As. zaterdag Heracles thuis tegen W II. Het gas erop zou ik zeggen.





geplaatst op: 08-02-2018 12:40:06
Naam: WATTE
Reactie:
Als ze afscheid nemen van Castro zetten ze Harm Zeilstra er wel in met.

Ik heb me nog nooit zo cynisch gevoelt over het beleid van Heracles.

Zaterdag wordt ook K met Peren. Geen achterhoede, een middenveld waar maar 2 man iets verdedigend uitvoerd en een aanval die hopeloos uit vorm is.

Over Kuwas, die is net papa. 3 keer per nacht wakker en luiers verschonen ga je niet beter van sporten.


geplaatst op: 08-02-2018 12:19:30
Naam: Thiemo
Reactie:
We hebben te weinig kwaliteit lees ik overal. Met het vertrek van bepalende spelers lijkt mij dit ook geen discussiepunt. Het minimale wat je dan kunt doen is vechten voor elke meter. Scherp en gefocust zijn. Willen winnen. Om dit team zo gemotiveerd te krijgen is 1 persoon (met technische staf) verantwoordelijk en dat is Stegeman.
Stegeman moet na dit seizoen afscheid nemen. De chemie is weg. Dit seizoen hebben we nog geen 2 constante wedstrijden achter elkaar gespeeld.

Kuwas sierde gisteren in balverlies en verkeerde passes. Dat kan een keer gebeuren als je een slechte wedstrijd speelt. Door keihard te knokken kun je respect afdwingen. Gisteren heb ik Kuwas echter niet één maal mee zien terug verdedigen. Hij liep constant een beetje lafjes over het veld. Zo'n jongen hoort gewoon het uiterste te moeten geven en vooral ook moeten willen. Dat zaadje moet je als trainer kunnen planten bij zo'n jongen tussen de oren. Helaas zie ik teveel jeugd terug vallen (Darri, Reuven, Kuwas etc) Montero is de enige die vanuit zijn eigen karakter knokt voor elke meter. Ook Breukers doet dit van nature. Hij geeft alles en met zijn kwaliteiten zal dat ook moeten. Ja, gisteren gaf hij een domme rotschop en moest er met rood af. Was ook aanvallend matig. Maar die jongen geeft wel alles wat die heeft. En dat wil je zien als supporter. Tuurlijk zijn er veel mensen die de pik op hem hebben om dat hij kwaliteit te kort komt. Maar knokken moet je, dan kun je al heel wat goed maken.

Uiteindelijk weer supersneu voor met name Hardeveld die een ogenschijnlijke zware blessure heeft. Ook Buijs heeft weer met de lies, dus die zullen we ook weer een tijdje kwijt zijn. Het houd allemaal niet over.

Zo kijk ik er tegen aan en wilde even de frustratie van me afschrijven.

Het zal nog een moeilijk seizoen worden. Laten we het beste ervan hopen.

Voor volgend seizoen afscheid nemen van Stegeman en Castro. Ook spelers als Navratil en Darri blijken op de lange termijn niet te kunnen voldoen. We gaan het zien....


geplaatst op: 08-02-2018 11:42:51
Naam: Humphrey
Reactie:
Jacob ik begrijp je frustratie en woede, dat hebben we allemaal als Heraclieden, maar 'schop ze eruit' is niet de toon wat we hier gebruiken. Bovendien is Hardeveld ook nog eens zwaar geblesseerd uitgevallen. Een beetje respect voor de pechvogel zou op zijn plaats zijn. Laten we het netjes houden hier.


geplaatst op: 08-02-2018 11:11:14
Naam: Jacob
Reactie:
Kwamen we voor het Carnaval of voetbal?

Schaamteloos en diep triest dan druk ik mij nog netjes uit!
Het is weer vanouds hoe de elf (getalenteerde) spelers weer niet thuis gaven. Slap, ongeconsentreerd en willoos liepen ze op het veld te klapbekken van de kou alsof sommigen ipv water een slokje anti-vries nodig hadden om warm te lopen of is het meer dan het probleem Dari, is er misschien muiterij binnen de club nu ook Hooghma is vertrokken, zegt 't maar.
Ik hoop dat de voorzitter eens zijn stem laat horen richting achterban want waar rook is is vuur.
Nog terug komen op Peterson en Hardeveld het is drie keer niks, ik blijf het zeggen:"Schop ze eruit", ze maken ons niet beter!!




geplaatst op: 08-02-2018 10:22:02
Naam: Humphrey
Reactie:
Ik heb gisteren tegen enkele fans al gezegd, de oorzaak van dit alles moeten we achter de bestuurstafel zoeken en niet bij John. Het enige dat hem zou kunnen aanrekenen is dat hij niet met de bekende "vuist op tafel" gaat slaan als hij wederom een seizoen moet beginnen met nagenoeg een nieuw team en er onvoldoende vervangers komen. Mogelijk heeft hij dat wel gedaan en houden ze het binnenskamers. Verder begrijp ik ook zijn positie wel, er moet ook bij hem brood op de plank komen en kan hij derhalve niets eisen. Uithuilen en op nieuw beginnen, alle focus op zaterdag, want er moet gewonnen worden. Sportief is dit gewoon een waardeloos seizoen.


geplaatst op: 08-02-2018 10:16:24
Naam: TG
Reactie:
Zelden heb ik mij een seizoen zo geërgerd aan Heracles. Het zielloze spel is niet om aan te zien. Geen communicatie tussen spelers, persoonlijke fout na persoonlijke fout. De eerste minuten na de aftrap zowel voor rust als na rust leveren het hele seizoen al kansen/doelpunten op voor de tegenstanders. Kinderlijk eenvoudig worden de tegengoals weggeven. Hoe hard het ook is, met dit spel verdien je nacompetitie dan niet directe degradatie. Kwalitatief hebben we vele goede spelers moeten inleveren, die vervangen zijn voor respectievelijk gratis spelers / amateurs die bij lange na nog niet rijp zijn voor de eredivisie. De trainer slaagt er keer op keer niet in een gemotiveerd team in stelling te brengen op de thuiswedstrijden tegen PSV, Ajax en Feyenoord na en staat na de wedstrijd als een dominee te praten en af te geven op de selectie die HIJ niet gemotiveerd krijgt. Hierom is het tijd om compleet schoon schip te maken en ook afscheid van John te nemen. Er moet een type simeone voor de groep komen die de spelers achter de broek aan zit, en er van langs geeft als je er zo zielloos bijloopt als dhr kuwas en peterson gisteren. Van de club/selectie verwacht ik dat de meegereisde supporters die op een normale werkdag hun club volgen en de kou trotseren gecompenseerd worden voor deze schaamvertoning ( je zou er maar verlof voor hebben opgenomen), maar gezien de zuinigheid die ons nog eens gaat opbreken, zal dit wel weer niet gebeuren. Ik schrijf niet verder de frustratie is groot.. zelden deed een nederlaag zon pijn.

Amen!


geplaatst op: 08-02-2018 08:44:23
Naam: WATTE
Reactie:
Volledig eens met roepieropievogel.

Wat kan Stegeman er aan doen dat ze alle kwaliteit hebben laten lopen. De eerste seizoenshelft is er klaarblijkelijk boven kunnen gepresteerd.

Iedereen kan zien dat we echt kwaliteit te kort komen en dat er dit zomer wat moet gebeuren. En wat doen ze.... onervaren mensen op top-posities.
Stegeman zal ook wel vertrekken. Geef hem ook geen ongelijk. Zal Alfen wel doorschuiven met Peter Reekers.
Dit seizoen gaat wel lukken, maar houdt mijn hart vast voor 2018-2019.

Hebben we trouwens nog genoeg verdedigers voor zaterdag?


geplaatst op: 08-02-2018 07:09:30
Naam: Roepieroepievogel
Reactie:
Sorry rooie sjaal en waarschijnlijk nog velen. Om de schuld geheel aan Stegeman te geven gaat me veel te ver. Het ontbreekt Heracles gewoon chronisch aan kwaliteit. Er is de laatste jaren nooit gezorgd voor behoorlijke vervangers van degenen die gingen en dat breekt een keer op. De verdediging is nog niet eens van middelmaat jupilerleaque.


geplaatst op: 08-02-2018 01:50:47
Naam: rooie sjaal
Reactie:
stegeman moet de eer aan zichzelf houden en opstappen hij maakt niemand beter en krijgt de boel maar niet aan het draaien.

Reageren: