Volg ons! Bekijk ons op Facebook Bekijk ons op YouTube

Vertrekt Pelupessy is een feit, UPDATE

Vertrekt Pelupessy is een feit, UPDATE

Update 18 januari 2018

Nu Heracles en Sheffield Wednesday er financieel uit zijn en Joey Pelupessy op weg is naar Engeland voor een medische keuring, kunnen wij er wel van uitgaan dat vandaag bekend wordt gemaakt dat hij verkocht is. De zesde basisspeler tov vorig seizoen is dan vertrokken en het is aan ons bestuur de taak om met de verkregen middelen daarop in te spelen. De vraag die dan bij de fans opkomt is, gaat het ook gebeuren en komt er nog wat bij deze maand….

Update: 5 januari 2018

Wat is de uitspraak van onze directeur waard als het nog vier maanden lopend contract van Joey voor een behoorlijk bedrag wordt afgekocht? TC Tubantia maakt vandaag melding dat onze aanvoerder Joey Pelupessy in de belangstelling van New York City FC staat. De Amerikaanse club wil hem per direct overnemen. Dat de club uit de Major League Soccer belangstelling heeft voor de 24-jarige aanvoerder wordt ook door hem zelf bevestigd.

We willen het team bij elkaar houden’ aldus Hoogma, mede omdat we afgelopen zomer vijf basisspelers zagen vertrekken en het team stabieler wordt. De directeur houdt nog een slag om de arm door te stellen dat hij ‘in principe’ niet akkoord gaat. Het wordt een spel van loven en bieden, de club kan er ook voor kiezen hem na vier maanden gratis de poort uit te laten lopen om daarmee rust en stabiliteit binnen het team te creëren. Wordt vervolgd.

29 december 2017

Na 18 wedstrijden en 22 punten (één punt meer tov vorig seizoen) gaan we de winterstop in. Dit betekend ook dat in januari de transfermarkt voor één maand open gaat. Bij ons supporters blijft dan altijd de vraag hangen, wie gaan er weg en wie komen er eventueel bij. 

Wie vertrekken?

Kijken we naar onze selectie, en dan met name naar de basisspelers, dat zou Brandley Kuwas wel tot één van de vertrekkende speler in aanmerking kunnen komen. Championship-club Leeds United heeft zijn zinnen op hem gezet. Volgens Football Insider wil Leeds, de huidige nummer vijf van het tweede niveau van Engeland, de vleugelspits al in januari naar Engeland halen. 

Verder loopt het contract van Joey Pelupessy in juni 2018 af en kan hij dan transfervrij van club veranderen. Zou Heracles dit zo maar accepteren, of zal de club nog proberen om in januari een transfersom voor hem te krijgen? Een andere optie is ook dat hij zijn contract straks gaat verlengen.

Het is verder niet uitgesloten dat speler(s), die niet veel speelminuten hebben gekregen dit seizoen (bijvoorbeeld Peter van Ooijen), naar een andere club mogen uitzien of in de verhuur gaan.

Welke geruchten zijn er?

Bij de regionale zender RTV Drenthe wordt gezegd dat Heracles belangstelling zou hebben voor rechter centrale verdediger Keziah Veendorp. Keziah is 20 jaar en heeft zijn opleiding bij FC Groningen genoten. Hij heeft in het verleden, door wedstrijden in de nationale jeugdelftallen, in de belangstelling gestaan bij de Franse topclubs AS Monaco en Paris Saint-Germain.

Verder zal deze maand bekend worden gemaakt of Heracles verder gaat met John Stegeman als hoofdtrainer. Ook zijn contract loopt in juni af en het is gebruikelijk dat tijdens de trainingskamp in Spanje, ter voorbereiding van de tweede seizoenshelft, daar duidelijkheid over komt. De Duitser Peter Hyballa (ex. NEC) is al op de tribune tijdens Heracles Sparta gesignaleerd. Dat wil nog niets zeggen, want Heracles wordt regelmatig door trainers van andere clubs bezocht.

Het worden weer spannende weken en de ervaring leert ons dat transfers meestal op de laatste dagen van de maand worden rondgemaakt. Het kan dus zo dat Brandley en/of Joey hun laatste wedstrijd op zaterdag 27 januari uit bij Fc Groningen voor ons gespeeld hebben.

We houden u op de hoogte.

 

Reacties:


geplaatst op: 23-01-2018 08:10:05
Naam: jacco
Reactie:
quote uit 1 van de Engelse kranten waar dit instaat.

"Sheffield Wednesday could have to fork out £2m if they want to secure key midfield target Joey Pelupessy from Dutch side Heracles.

Even though the 24-year old only has six months to run on his contract, the Eredivisie club still want the Owls to pay £2m for his signature according to the Daily Mirror transfer blog (20:35).


The report reveals that the Yorkshire club had made a £1.5m offer for the player and given Pelupessy’s desire to move an agreement shouldn’t be that hard to reach."



geplaatst op: 22-01-2018 07:09:05
Naam: Hans
Reactie:
Na zo'n betoog aub weg blijven Eduard.
Niets maar dan ook helemaal niets met 'supporter 'te maken.


geplaatst op: 22-01-2018 00:35:16
Naam: eduard
Reactie:
Het resultaat is beter dan verwacht , dat wat vandaag betreft. Helaas vandaag helemaal geen voetbal gezien. We verschillen al vaker van mening Humphrey , maar ik ben het gewoon zat , hoe er dit seizoen omgegaan wordt met het woord voetbal. Ik betaal ergens voor , en dat wil ik ook vermaak worden. Er mag een keer een uitzondering zijn , maar te vaak geen strijd leveren , gaat mij echt te ver. Voetbal is vermaak , mag verliezen , als er maar strijdlust aanwezig is. Heracles is een voetbalclub , geen financiële instelling. Het geld dat verdient wordt bij transfers moet terug te vinden zijn in goede alternatieven / plaatsvervangers in het team. De supporters betalen ervoor , en niet voor minder en minder. De supporters gaan toch ook niet minder betalen? Als je het niet wilt uitgeven dan huur wat. Steeds meer kleine clubs , doen dit , en maken de supporters hierdoor nieuwsgierig en blijven komen. Ik blijf het jammer vinden , een uitspraak van , we zijn een opleidingsclub . Dat alleen al geef mij geen goed gevoel. We zijn de enige club in de eredivisie die zo werken. Vorige jaren hadden we telkens wel meerdere voetballers met routine of de betere voetballers van een club, voorbeelden te over, ik ga ze dan ook niet noemen, jij weet het ook. Nu is "het stadion" belangrijker ,
dan wat er op het veld staat. Dat kan er bij mij niet in . Ik kan me het dan ook goed voorstellen dat supporters zich bedonderd voelen, en zich meer en meer terugtrekken en dan heb jij het over nepsupporter , nee ik zie het anders, het plezier om er naar toe te gaan verdwijnt . De tijd zal het leren of we ooit weer een vol stadion en-of er meerdere abonnementen verkocht worden. In mijn belevenis , blijft , wat er op het veld staat het belangrijkst. Ik ga voor het kijkplezier , en met mij vele anderen. Het liefst bij Heracles , maar als het bestuur een andere mening heeft , dat mag , dan is het einde Heracles voor mij.


geplaatst op: 21-01-2018 22:26:50
Naam: Humphrey
Reactie:
Ik denk dat Henk en Eduard vanmiddag voor de TV niet veel gezapt hebben toch! In mijn beleving ben je dan nog steeds een nepsupporter want juist nu heeft onze club en de spelers al onze support nodig. Ja het is heel frustrerend dat we steeds maar blijven verkopen en we elke keer twee stappen terug moeten op een één vooruit te kunnen.

Henk en dat we ooit een constante factor zijn voor het linkerrijtje is nog een proces van jaren, ik heb dat hier ooit al eens uitgelegd. Ook clubs als Zwolle, Ado, WillemII, NAC, Heerenveen en Groningen, ze willen allemaal in het linkerrijtje spelen. De laatste twee clyubs moeten daar gewoon spelen gezien hun begroting! Heracles is nog lang niet zo ver en dan kun je dat ook niet eisen.


geplaatst op: 21-01-2018 16:47:48
Naam: Henk
Reactie:
Humphrey
Alle respect voor je telkenmale terugkomende mening als rechtsgeaard Heracles supporter.
Zelf ben ik supporter vanaf het eerste uur en ging met bijna alle uitwedstriijden mee toen ze nog in de kelder speelden van de eerste divisie. Dus het verhaal nepsupporter waar jij het over hebt doet geen opgang. Ik ben na de wedstrijd tegen Feijenoord niet meer in het stadion geweest, simpel vanwege het feit dat ik zo lamlendig vond dat ik beter naar de televisie ka gaan kijken, kan ik nog eens zappen naar een andere wedstrijd. ik vind het een klasse prestatie van Heracles dat ze sinds 2005 al in de eredivisie spelen, heb fantastische wedstrijden gezien, maar op dit moment is het even klaar. Ik geniet niet meer en zie de selectie steeds verder uigehold worden.
Dit gaat niet goed komen en zeg dir=t voor de wedstrijd tegen PSV. Hoop natuurlijk dat het goed gaat komen, op dit moment ben ik even de supporter die zich grote zorgen maakt over de toekomst.
Vindt verder dat het betrekking tot de beleving en inzet allemaal nog wel een tandje beter kan.
Hoop voor mezelf en voor alle Heracles supporters dat Heracles een club wil worden die meetelt en ambities heeft om in het linkerrijtje te voetballen.


geplaatst op: 21-01-2018 13:52:06
Naam: Humphrey
Reactie:
Waar kan ik lezen dat de Amerikanen 1 miljoen hebben geboden Rene? Het lijkt mij meer waarschijnlijk dat het toch die 500.000 is mede omdat hij nog enkele maanden te gaan had bij ons.


geplaatst op: 21-01-2018 13:07:11
Naam: Rene
Reactie:
Die 5 ton stond in de grootste nep krant van Nederland. Die Amerikaanse club bood al 1 miljoen, dus er is meer ontvangen. Dick advocaat zei vanmorgen iets heel zinnigs; als het niet beter is, wat je nu haalt, kun je het beter niet doen. Laat ze maar goed rond kijken.


geplaatst op: 21-01-2018 12:11:58
Naam: Humphrey
Reactie:
Als het niet loopt dan is elk pijntje een blessure en spelen ze niet, dat zie ik al jaren bij de clubs. Gaat het daarentegen goed dan is iedereen fit en spelen ze ook met een gekneusde teen, kortom het heeft met vertrouwen te maken. Het vertrouwen krijgt dan ook een dreun als je ook nog je aanvoerder verkoopt, voor een prijs.....het blijft gissen en als het echt 500.000 is dan begrijp ik ons beleid niet! Rust en stabiliteit binnen de selectie is in deze fase van groot belang, het team draait, ondanks de 22 punten, nog niet optimaal. Een ‘ oefenpotje’ tegen KSC verliezen in de voorbereiding werkt ook niet bepaald goed op het vertrouwen.

Je bent natuurlijk een netsupporter als je in deze fase je club in de steek laat. Feitelijk mag je dan geen Heracles supporter noemen. Verder is het nog geen 31 januari en verwacht ik dat er nog wat wordt ondernomen door de club.


geplaatst op: 20-01-2018 18:56:39
Naam: eduard
Reactie:
Ik hou niet van achteraf schrijven, mijn uitslag is dat PSV met 5 doelpunten verschil wint. Als het minder wordt dan heeft in mijn ogen Heracles het goed gedaan. Heracles wordt het lachertje van de eredivisie , als er niets gebeurt. Ik ga wel een andere wedstrijd bekijken. Nu doet ook Kuwas niet mee , wel vaak geblesseerd of ziek , wat is er toch aan de hand met de selectie ? Zijn toch niet bang dat hij geblesseerd raakt ?


geplaatst op: 19-01-2018 21:45:05
Naam: Stephan
Reactie:
In de Telegraaf staat dat Heracles 500.000 Euro voor Pelupessy vangt waarvan ook nog een deel naar FCT gaat vanwege de gezamenlijke jeugdopleiding......


geplaatst op: 18-01-2018 16:56:45
Naam: Humphrey
Reactie:
Inderdaad als de bedragen kloppen dan heeft Heracles het zakelijk gezien uitstekend gedaan!

Sportief is het wel een gemis, als daar echter goede speler of spelers voor terug komen, speler(s) die er al staan en het team verder kan helpen en beter maken, ja dan zou je er als supporters tevreden over moeten zijn. Gebeurt er daarentegen helemaal niets, ja dan roep je de ellende over je af. Vooral als de prestaties de komende wedstrijden zullen tegenvallen. In mijn beleving is met de huidige selectie handhaving met ca. 35 punten het hoogst haalbare. Als dat lukt dan gaan alle complimenten naar John en zijn team. Ik zou er radeloos van worden als trainer zijnde na zoveel mutaties na en ook nog eens tijdens het seizoen



geplaatst op: 18-01-2018 16:35:13
Naam: desnor
Reactie:
njh/bestuur geven meermaals aan er komt niemand bij ze gaan het seizoen met deze selectie afmaken en dat is gokken op een blind paard ofwel het gaat verkeerd aflopen op deze manier


geplaatst op: 18-01-2018 15:51:52
Naam: jacco
Reactie:
1,5 miljoen pond bod is er gedaan op een vraagprijs van 2 miljoen pond. volgens de engelse media.
Das 1,5 x 1.20 zeg maar, niet slecht voor nog maar 4 maanden contract


geplaatst op: 17-01-2018 22:39:38
Naam: Humphrey
Reactie:
Het is nog geen 1 februari en laten we pas gaan oordelen als Joey daadwerkelijk verkocht is en er niets is bij gekomen. Feit is dan wel dat er zes vaste basisspelers zijn vertrokken. U mag dan zelf een oordeel geven (als er dan niets is bijgekomen) of we er op vooruit of achteruit zijn gegaan, bovendien hebben we dan inmiddels 20 wedstrijden met de selectie gespeeld. We zullen het zien.


geplaatst op: 17-01-2018 22:08:56
Naam: eduard
Reactie:
Even terug voor een reactie.

Wie begrijpt ons bestuur nog? Is alleen handhaving belangrijk ? Extra geld bij een hogere positie niet meer belangrijk? Supporters zo mogelijk beter voetbal laten zien , niet belangrijk ? Het lijkt erop. Misschien kan een dikke nederlaag tegen PSV helpen. Ik kijk zelf al enkele wedstrijden niet meer, maar zal toch treuren als het fout afloop. Het blijft toch Almeloos trots. Ik hoop echt dat er wel wat gebeurt en dat er alsnog enkele ( goede ) spelers komen. Er wordt geschreven dat er wel geld is. Gebruikt het dan . Nu zijn wij de enige club , van de kleintjes die zich niet versterkt. Gokken ten top , dat het blijft goed gaan .


geplaatst op: 17-01-2018 20:53:53
Naam: A3b
Reactie:
Ik begrijp er weinig meer van. Er komt geen versterking zegt NJH. Nu schijnt van Ooyen ineens wel goed genoeg te zijn. Nu zal de slappehap mentaliteit vast en zeker omslaan.

Merkwaardig dat wij geld schijnen te hebben en niets doen en bij de rooien hebben ze niets en doen van alles.


geplaatst op: 17-01-2018 12:22:48
Naam: Rene
Reactie:
Ik denk dat wij etons maar bij neer moeten leggen, we zijn een handelshuis. En laten we eerlijk zijn, een andere keuze is er niet. Een speler die tegenwoordig een bal, rechtuit kan schoppen, kost al een miljoen, en heracles betaald dat niet. Ons niveau, en niet alleen van Heracles, zal alleen nog maar minder worden. Luxemburg 2


geplaatst op: 17-01-2018 11:14:39
Naam: Humphrey
Reactie:
Je hoor handshuis Heracles begint weer op stoom te raken. Zes basisspelers in een seizoen laten lopen, wanneer komt daar eens een einde aan? Stap vooruit en twee stappen terug, zo groeien we niet verder waar willen we de komende 5 jaar nu naar toe als club?


geplaatst op: 12-01-2018 12:59:48
Naam: de bierpul
Reactie:
Joel Pelupessy is in afwachting van de uitkomst van de onderhandelingen tussen Heracles Almelo en New York City FC. De middenvelder probeert kalm te blijven.

"Die belangstelling is zeer concreet. De clubs zijn daarover in onderhandeling", zegt Pelupessy in De Telegraaf. "Ze moeten er eerst maar zien uit te komen. Ik heb al eens meegemaakt dat ik zelf dacht de stap te gaan maken en de clubs er niet uitkwamen. Dus ik wacht het maar af."

Heracles wil Pelupessy eigenlijk pas in de zomer laten gaan. "We zijn duidelijk geweest over het feit dat we de selectie bij elkaar willen houden. En zeker ook onze aanvoerder willen we niet kwijt", aldus algemeen directeur Nico-Jan Hoogma. "Wij vinden het belangrijker dat we nu de groep bij elkaar houden. Dat kleine beetje geld dat je eventueel zou krijgen, moet je ook weer gaan investeren, dus dat schiet ook allemaal niet op."


geplaatst op: 12-01-2018 12:31:27
Naam: Humphrey
Reactie:
Lijkt me niet verstandig Hans. Op het veld staat het kapitaal van de club, niet het stadion. Die is trouwens niet eens van de club, we zijn slechts huurder. Eerst aantrekkelijk voetbal, we moeten vermaakt worden en pas dan krijg je de tent vol. Als de fans in de rij staan om binnen te komen en we bijna alle wedstrijden stijf uitverkocht zijn, dan wordt het tijd voor uitbreiding. Onder Bosz en Krüzen hebben we een tijd gehad dat je met aantrekkelijk voetbal echt vermaakt werd. Het aantal minder verkochte seizoenkaarten zegt veel! Als ons bestuur zich daar nu eens op focust en zich afvraagt hoe dat kan, dan zijn we al een stuk verder. Er is een nieuwe marketing man aangetrokken en die zegt het te gaan uitzoeken, ik laat me door zijn onderzoek verrassen. Het antwoord is simpel te geven denk ik, lees het interview met Hans Nijland van Fc Groningen in VI. Die wil zelfs zijn club verkopen als Groningen niet meer met de subtop kan meedoen.


geplaatst op: 11-01-2018 19:03:35
Naam: Hans
Reactie:
Pelupessy en Kuwas verkopen voor de benodigde miljoenen en we kunnen het stadion uitbreiden. Is dat alvast gerealiseerd. Of het vol komt is niet van belang. Als er maar 18.000 toeschouwers/kijkers in kunnen.


geplaatst op: 10-01-2018 13:55:53
Naam: Humphrey
Reactie:
Geen eigen jeugdopleiding is op termijn de dood in de pot. Ja het kost geld, maar met onze huidige begroting is het niet haalbaar, dat begrijp ik. Maar daarom moet de begroting omhoog. Met 18 tot 20 miljoen kan je ook een goede jeugdopleiding (kost ca. 2 miljoen) opzetten en blijft er nog genoeg over voor een spelersbudget.

Roepieroepie, ik denk dat er zeker wel ambitie is maar het moet haalbaar zijn. Heracles komt van heel ver, van club met 1000 tot 800 toeschouwers naar een volwassen eredivisieclub. Dat proces gaat heel langzaam. Vergeet niet dat we in een relatief klein stad en regio wonen. Verder hebben we de 'rooien' ook nog eens 20 km verderop. Die club is voor onze groei een luis in de pels.


geplaatst op: 10-01-2018 11:58:15
Naam: Roepieroepievogel
Reactie:
Ik begrijp het, plaats voor ambitie is er dus niet.


geplaatst op: 10-01-2018 10:13:24
Naam: rene
Reactie:
Humphrey, ik ben het voor een deel met je eens. Alleen heeft Heracles ,geen jeugdopleiding en kan daardoor meer geld uitgeven ,aan het spelers budget. Een jeugdopleiding kost minimaal 1 miljoen per jaar. Dus zal het spelersbudget hoger zijn dan bij w2,ado enz, de clubs die onder ons staan. Ik denk dat we nog wat geduld moeten hebben, stadion is straks afgelost, nieuwe naam op het stadion, en dan komt er extra geld bij en niet eerder. en dan kunnen wij ook naar het linkerrijtje


geplaatst op: 09-01-2018 10:15:47
Naam: Geert
Reactie:
@ Humphrey

Amen... Fijn om eens een realistische reactie te lezen.


geplaatst op: 07-01-2018 20:33:43
Naam: Humphrey
Reactie:
Roeppieroepie wat je schrijft is voorlopig een utopie. Elk seizoen in het linkerrijtje is in de huidige situatie gewoon niet mogelijk. Van waar we gekomen zijn is het al een topprestatie waar we nu staan als Heracles. Willen we echt elk seizoen voor het linkerrijtje spelen dan moet er nog veel veranderen: 1) de begroting naar tenminste 18 tot 20 miljoen, 2) het stadion van 12 naar tenminste 18.000 toeschouwers, 3) een eigen jeugdopleiding en 4) weg met kunstgras! Als we deze 4 zaken voor elkaar krijgt dan kunnen we echt een gooi doen om in het linkerrijtje of subtop elk seizoen te eindigen. Clubs als de top 3 plus Az, Utrecht, Fc Enschede, Vitesse, Heerenveen en Fc Groningen liggen ons qua begroting al ver voor, dat zijn de clubs die al jaren in het linkerrijtje staan en qua begroting ook horen te staan. Als deze clubs een minder seizoen hebben, dan kunnen ADO, Zwolle, Willem II en wij Heracles ook eens aan de linkerkant eindigen, maar dat is voor clubs als de onze meer een uitzonderingen dan een regel. Zwolle draait nu leuk mee, maar die moeten straks in juni ook hun beste spelers laten gaan en kunnen weer opnieuw beginnen. Kortom voorlopig zit dat er gewoon niet in dat we elk seizoen in het linkerrijtje zullen moeten eindigen ook al spelen we 13 jaar eredivisie. Ook het publiek laat het afweten, eerder 8.000 nu 7.000 seizoenkaarten verkocht. We zouden een flinke stap kunnen maken als er een rijke Rus, Chinees of Arabier komt die onze club interessant vindt en vele miljoenen in wil stoppen! De vraag is of je dat zou willen als club en supporters. Ik zie het niet gebeuren omdat deze vermogende mensen de eredivisie niet interessant genoeg vinden.


geplaatst op: 07-01-2018 08:12:45
Naam: Roepieroepievogel
Reactie:
Zeker weet ik Humphrey dat men in de 2e bundesliga hogere begrotingen dan Heracles heeft, maar ik vindt dat we daar dan maar eens op een vindingrijke manier mee om moeten gaan. En vd Buys en Pröpper goede verdedigers als je ze de kans geeft...oke....maar als dan blijkt dat het zo is vertrekken ze weer, en kunnen wij weer opnieuw beginnen. Ik vindt dit een op zijn minst gezegd niet zo’ n goede instelling. Na nu al jarenlang in de eredivisie te hebben gespeeld moeten we eens af van het tevreden zijn met rechtstreekse handhaving. Het mag nu wel eens zo zijn , dat als we niet in het linkerrijtje eindigen we het gewoon slecht hebben gedaan.


geplaatst op: 06-01-2018 20:36:16
Naam: Humphrey
Reactie:
Roeppieroepie weet jij wel dat in de 2e bundesliga 12 van de 18 clubs een hogere begroting dan Heracles hebben? Daardoor kunnen ze veel hogere salarissen betalen en kom je als Nederlandse club gewoon niet in mee. En nogmaals, van de zijlijn roepen dat het anders moet en we daar spelers weg moeten halen is niet zo eenvoudig, vindt ze maar, dan moet de speler ook willen. Geef die Pröpper en Van den Buys gewoon de tijd. Voor de Nederlandse competitie gewoon goede verdedigers.


geplaatst op: 06-01-2018 08:13:30
Naam: Roepieroepievogel
Reactie:
Ik begrijp heel goed Humphrey dat er geen 2e NJ Hoogma is, en ook een 2e Birger Maertens zal moeilijk te vinden zijn, maar je maakt mij niet wijs dat er bij clubs in de 2e Bundesliga als Jahn Regensburg, Erzgebirge Aue, fc Sandhausen en noem verder maar op, geen betere verdedigers te vinden zijn dan die waar wij ons telkens aan moeten vergapen.....en salaris.....daar moet Heracles dan maar eens wat aan veranderen, we spelen al bijna 13 jaar eredivisie, betaal daar dan ook eens naar


geplaatst op: 05-01-2018 21:15:21
Naam: Hans
Reactie:
Uiteraard Pelupessy verkopen,heeft nog maar zo'n 4 maand te gaan en zo goed speelt ie dit seizoen niet.
Miljoen vangen en Monteiro op zijn plek.
Verder Jeff Stans transfervrij binnen halen....was bij Excelsior een geweldige speler en contract bij nac ontbonden,kan het niet verleerd zijn.



geplaatst op: 05-01-2018 20:39:37
Naam: Humphrey
Reactie:
Volgens mij snappen ze dat wel bij Heracles Roepievogel. De kunst is om een tweede Hoogma sr.( dat type speler bedoel je toch?) ergens te vinden, die ook nog eens bereidt is voor een Heracles salaris bij ons te komen en op kunstgras wil spelen. Niet zo eenvoudig en het is voor ons langs de zijlijn makkelijk gezegd dan gedaan.

Ze zouden er verstandig aan doen om gewoon Pelupessy en Kuwas te houden. Al die mutaties in deze fase van de competitie doet het team geen goed. Er moeten nog 13 punten worden gehaald en dan heb je niets aan tussentijds vertrek van spelers. NEC is ooit gedegradeerd toen ze ook 22 punten in de winterstop hadden! Laat dat een waarschuwing zijn. Dan maar niets vangen voor een speler die uit zijn contract loopt.


geplaatst op: 05-01-2018 07:40:20
Naam: Roepieroepievogel
Reactie:
Snappen ze bij Heracles nu nog niet dat we niet zitten te wachten op een 20 jarige centrale verdediger, maar op een 30 jarige, die minstens 200 wedstrijden ergens in Europa op het hoogste niveau heeft gespeeld.


geplaatst op: 04-01-2018 19:21:00
Naam: rene
Reactie:
ik hoop toch niet at het verhaal van Hyballa waar is, ik zit niet te wachten op een dwang neuroot op de bank. Dat er niets wordt gehaald, blijf ik onverstandig vinden. Volgend seizoen nog minder publiek,want met de huidige samenstelling ,komt er geen stabiliteit.


geplaatst op: 04-01-2018 14:34:33
Naam: Humphrey
Reactie:
Het is te hopen, maar eigenlijk toch wel te verwachten, dat de verantwoordelijken binnen Heracles wat gaan doen als eventueel Pelupessy en Kuwas vertrekken deze maand. Met 22 punten zijn we nog steeds niet veilig en laat er vooral niet gedacht worden dat we het 'gewoon' wel weer gaan redden dit seizoen.


geplaatst op: 03-01-2018 08:23:01
Naam: de snor