Volg ons! Bekijk ons op Facebook Bekijk ons op YouTube

'Binnenlandse en buitenlandse belangstelling voor Kuwas'

'Binnenlandse en buitenlandse belangstelling voor Kuwas'

Voetbal International's Stef de Bont voorziet een drukke transferwinter voor Heracles. Volgens hem is er in binnen- en buitenland belangstelling voor Kuwas, verschillende clubs zouden hem in het vizier hebben, maar namen noemt hij niet. 

Kuwas zelf blijft nuchter onder alle vermeende belangstelling. Citaat: 'Kuwas zegt niet per definitie nee tegen een transfer. 'Wat moet ik daarop antwoorden? Die vraag kreeg ik voor de zomer ook en ik ben er nog steeds. Je weet wat er gebeurd is. Ik durf er haast niks meer over te zeggen. Als er een mooie club komt, dan zou het zomaar kunnen dat ik vertrek. Dat moet de komende weken blijken. Zo niet, dan blijf ik speler van Heracles. Ook geen probleem. Ik ga echt niet zweven nu ik een paar aardige wedstrijden heb gespeeld.'  

Reacties:


geplaatst op: 10-11-2017 08:36:44
Naam: Roepieroepievogel
Reactie:
Helemaal mee eens Humprey. Now you are talking sence.


geplaatst op: 09-11-2017 21:19:11
Naam: Humphrey
Reactie:
Beste mijnheer, mevrouw of transgender (mag je tegenwoordig ook zeggen) die zichzelf realist noemt, ja dat weet ik dat onze bestuurder tot nu toe altijd voor vervangers hebben gezorgd. Ook dat er bij Heracles geld in het laatje moet komen, maar je zou ook eens kunnen overwegen een seizoen proberen af te maken met de spelers waarmee je begonnen bent. Als Kuwas zijn vorm kan vasthouden tot mei/juni 2018 dan komt het bod vanzelf. Sterker als hij een heel goed seizoen gaat draaien, bepalend blijft en veel gaat scoren, dan komen er meer clubs en zit hij en Heracles in een zetel. We moeten onze 'smaakmakers' koesteren, bovendien zitten we in een situatie dat we niet om financiŽle redenen moeten verkopen toch!


geplaatst op: 09-11-2017 19:29:42
Naam: Realist
Reactie:
Beste Humprey, je vraagt wat er voor terug komt mocht Kuwas verkocht worden? Is dat niet een vraag die elk seizoen gesteld en waar de club het telkens weer presteert om "pareltjes" te verleiden om in Almelo te komen ballen. Die "pareltjes" leveren de club dan weer een gigantische transfersom op. Heracles is niet een club die in staat is om een miljoenenbod te weigeren. Een opleidingsclub die een miljoenenbuffer heeft en op dit moment op de zevende plek staat op de ranglijst. Laten we daar een trots op zijn en van genieten, Nico Jan Hoogma en consorten hebben al decennia lang bewezen dat ze meer kunnen dan andere club met hetzelfde of wat meer budget.


geplaatst op: 09-11-2017 16:08:41
Naam: Rene
Reactie:
Zou jammer zijn, ben benieuwd hoever de sportieve ambities reiken. De 7 miljoen, Humphrey komt niet van supporters maar van Heracles zelf. Vraagprijs afgelopen zomer. Kijk als dat geboden wordt, loat goan.


geplaatst op: 09-11-2017 10:03:40
Naam: Humphrey
Reactie:
Henk met de transfers van Tannane, Gladon, Gosens, Hoogma en Bel Hassani is er veel geld binnen gekomen de afgelopen tijd en relatief weinig ingekocht! Aflossen prima, maar wat krijgen we als vervanger(s) terug? Wat op het veld komt te staan is toch het belangrijkst? We willen toch elke 14 dagen een vol huis en doorgroeien als club?


geplaatst op: 08-11-2017 16:03:24
Naam: Henk
Reactie:
Contract tot 2019 met nog een optie tot 2020. Een tranferbedrag van 5 miljoen lijkt me dan prima met buitenlandse interesse.

Dan weer een jonge en talentvolle buitenspeler ophalen uit de JL voor maximaal 5 ton. Dan kunnen we weer 4,5 miljoen aflossen op het stadion.




geplaatst op: 08-11-2017 15:55:16
Naam: Humphrey
Reactie:
Zal toch niet gebeuren dat onze smaakmakers straks in Januari vertrekken! Dar is bedrog aan je vaste supporters in optima forma! Voor Kuwas kom je naar het stadion, die mooie acties of uithaal van 25 meter op het doel, dat zijn mooie dingen waar we voor komen. Sommige fans denken dan dat de ďzilvervlootĒ binnenkomt, er worden bedragen van tenminste Ä 7 miljoen of meer genoemd. Droom met zijn allen lekker verder, dat is jezelf rijk rekenen.

Reageren: