Volg ons! Bekijk ons op Facebook Bekijk ons op YouTube

Overtuigende overwinning op VVV

Overtuigende overwinning op VVV

Heracles heeft een overtuigende overwinning geboekt op VVV Venlo. Bij rust stond het al 2-0 dankzij goals in het laatste kwartier van Brandley Kuwas en Kristoffer Peterson. Vooral die van Kuwas was een beauty, hij schoot na een solo verrassend in de korte hoek binnen. De ruststand was een afspiegeling van het grote overwicht dat Heracles had. In het tweede bedrijf was het spelbeeld niet veel anders, afgezien van de eerste minuten waarin Hunte namens VVV met een volley het alumium trof. Heracles was de bezoekers in alle opzichten de baas, het was eenrichtingverkeer, maar kwam niet verder dan een derde goal, van het hoofd van weer Peterson, na een gestopt schot van Kuwas. Daardoor kwam de recordoverwinning van 7-0 op VVV in 2011 niet in zicht. In de slominuten liet Stegeman Kai Huisman nog zijn debuut maken. Het was tevens het eerste duel dit seizoen waarin Heracles de nul hield.

Fotoverslag is te ziet bij FOTOVERSLAGEN

Reacties:


geplaatst op: 03-11-2017 16:41:17
Naam: EV
Reactie:
Ben ik het helemaal mee eens het uitfluiten van het team en persoonlijke spelers lijkt nergens op daar worden ze echt niet beter van


geplaatst op: 02-11-2017 16:36:32
Naam: heraclassic1961
Reactie:
Oproep aan alle Heracles-supporters voor de wedstrijd tegen Groningen.

Laten we weer voor 100% achter de ploeg staan. Onze steun hebben ze hard nodig en ze verdienen het ook!! Dus laat je horen. Maak de Groningers gek zodat ze niet weten waar ze het moeten zoeken!
WIJ KUNNEN HET VERSCHIL MAKEN!!



geplaatst op: 31-10-2017 07:49:36
Naam: jacco
Reactie:
Humprey ,

je hebt gelijk dit had gewoonweg een rode kaart moeten zijn. PUNT


geplaatst op: 30-10-2017 15:18:35
Naam: onze ouwe
Reactie:
Na 20 minuten spelen was Heracles heer en meester Van de Buys en Pröpper zijn twee goede centrale verdedigers en Hardeveld en Droste zijn redelijk goed. Dus
niets veranderen in de verdediging.Het middenveld staat goed en de 2 vleugels zijn goed bezet.
Ondanks zijn matige beurt tegen Hoek, zou ik de voorkeur geven in de spits aan Vermey boven Gladon. Vermey blijft nog wel een jaar
en Gladon is na dit seizoen vertrokken.


geplaatst op: 29-10-2017 12:45:37
Naam: Rene
Reactie:
Humphrey, dan hoop ik wel een ervaren, aanvallende middenvelder. Met een goede gerichte aankoop is het linkerrijtje haalbaar.


geplaatst op: 29-10-2017 12:18:31
Naam: Humphrey
Reactie:
Ik bedoel alleen de overtreding aan het begin van de wedstrijd door Propper. Je hebt er genoeg die daar rood voor geven en dat had ik niet vreemd gevonden na het zien van de beelden. Propper komt er met geel goed mee weg.


geplaatst op: 29-10-2017 11:40:23
Naam: Jales
Reactie:
@ Humphrey,

Met de scheids nu mee bedoel je waarschijnlijk dat we hem niet zo tegen hadden als vorige week tegen PSV.

De overtreding gisteren van Pröpper, na een slechte bal van Niemeijer, werd terecht met geel bestraft. Hoe anders dan de elleboogstoot van L. de Jong tegen v.d. Buijs vorige week. De hele arbitrage o.l.v. Ed Jansen, tijdens PSV Heracles, solliciteerde toen nadrukkelijk naar een contract met Pearl of PSV, ook op andere momenten in die wedstrijd.
Een groot verschil met de arbitrage gisteren bij Heracles VVV, die niet partijdig was.
Leuke wedstrijd en een terechte uitslag.



geplaatst op: 29-10-2017 11:00:01
Naam: Humphrey
Reactie:
Ik zie net bij ‘ de tafel van Kees’ de statistieken en zie dat wij 54 en VVV 56 duels heeft gewonnen. Vooral in de eerste 20 minuten had ik de indruk dat we uit speelden. We kwamen steeds te laat en de foute passes waren legio. Verder hadden we de scheids nu wel mee, want Propper had rood kunnen krijgen en de speler een dubbele beenbreuk. De overwinning was noodzakelijk en verdiend. Op naar de volgende wedstrijd, met ca. 20 punten in de winterstop zou je mooi op koers liggen. In de winterstop op zoek naar een aanvallende middenvelder. De enige positie die we met Niemeijer en Van Ooijen ‘mager’ bezet hebben.


geplaatst op: 29-10-2017 08:27:20
Naam: patrick
Reactie:
Op het eertse kwartier na, werd er een acceptabele pot voetbal op de mat gelegd. Als Duarte straks weer fit is, vrees ik voor de positie van Hardeveld. Dit is in mijn ogen een centrale verdediger, omdat hij opbouwend matig is en slecht weet om te gaan met de ruimte. Wederom genoten van Monteiro als aanjager op het middenveld. Hoewel Kuwas nog beter kan, is het een genot om naar te kijken. Altijd dreiging als hij aan de bal is. Wat ook positief was, was het optreden van Van de Buijs, die zich aardig staande hield. Gelukkig zagen weer ook weer de oude Pelupessy. Droste is overigens een verademing tov Breukers. Op naar Groningen: wederom een 6 punten duel!

Reageren: