Volg ons! Bekijk ons op Facebook Bekijk ons op YouTube

Heracles naar volgende ronde beker

Heracles naar volgende ronde beker

Heracles heeft de volgende ronde in het bekertoernooi bereikt via een 3-1 zege op Hoek. Bij rust stond het al 2-0 dankzij doelpunten van Peterson en Monteiro.

Hoek kwam na rust terug tot 2-1 na geblunder achterin bij Heracles. Vervolgens waren er legio kansen om de marge weer uit te breiden, maar met name Vermeij had het vizier niet op scherp. Uiteindelijk bepaalde Peterson met zijn tweede goal van de avond de eindstand.

Heracles speelde met een sterk gewijzigd team. Op goal stond Zeinstra, de achterhoede werd gevormd door Baas, Van den Buijs, Breukers en Wuytens. Op het middenveld stond Van Ooijen op de plek van Pelupessy. Voorin begon Navratil, die halverwege de tweede helft nog werd vervangen door Kuwas. 

Al met al was het vanuit Heracles-oogpunt een teleurstellende pot. Coach John Stegeman liet na afloop zijn frustratie dan ook duidelijk blijken. "Dit was een uitgelezen mogelijkheid om wat aan ons zelfvertrouwen te werken. Dat hebben we nagelaten."

Stegeman zag zijn ploeg na de aansluitingstreffer van Hoek ploeteren en bracht daarom alsnog Kuwas en Gladon binnen de lijnen. Met het opstellen van zeven spelers die normaal niet in de basis staan dacht hij ook een ruime zege te kunnen boeken. En hij wilde daarmee de concurrentie ook wat aanscherpen. Maar er was er geeneen die zijn kans echt greep en liet zien rijp te zijn voor het eerste.  

Fotoverslag te zien bij FOTOVERSLAGEN 

 

  •  

 

 

Reacties:


geplaatst op: 27-10-2017 20:36:57
Naam: Nicky
Reactie:
@Humphrey We hebben inderdaad een mooie tegenstander. We gaan gewoon voor 2 x in De Kuip!


geplaatst op: 26-10-2017 20:58:48
Naam: Jales
Reactie:
Dit staat op HAFC van ene AAQ n.a.v. het uitfluiten:

ďBlijf dan helemaal weg als je niet support. Ambtenaren publiekÖĒ

Uit een Heracles Hart gegrepen.


geplaatst op: 26-10-2017 20:09:03
Naam: Jales
Reactie:
Eens met de realiteitszin van de heren Hans, DBB( ex Fc U) en Renť.

Wat mij betreft krijgen de "uitfluiters"een stadionverbod


geplaatst op: 26-10-2017 18:53:00
Naam: DDB
Reactie:
Helemaal eens Hans. Wat een gezeur hier.


geplaatst op: 26-10-2017 18:52:54
Naam: Humphrey
Reactie:
Kom mensen niet zo rampzalig doen hier. We zijn door, zitten weer in de loting en kunnen een mooie tegenstander tegemoet zien. Het voetbal was niet best, maar tegen zo'n tegenstander hoef je ook niet met de sterkste 11 te beginnen. Mede omdat we veel belangrijke wedstrijden hebben deze en volgende maand. Met VVV, Groningen en Nac thuis, dat moeten 9 punten worden om weer een beetje naar boven op de ranglijst te kunnen kijken.


geplaatst op: 26-10-2017 13:32:34
Naam: Hans
Reactie:
Wat een amateuristisch gezeur zeg over 'beste spelers'.
Ik als supporter kijk gewoon naar de komende wedstrijden die enorm belangrijk zijn,en geef Stegeman groot gelijk.
Het was niet best maar zijn gewoon met de tweede keus een ronde verder,geen schorsingen,geen blessures en geen verlenging....zal me verder een rotzorg zijn.


geplaatst op: 26-10-2017 09:59:19
Naam: Rene
Reactie:
Heravjenne, uitfluiten is ook belachelijk. Maar, terechte,kritiek moet kunnen. Ik vind dat er voldoende middelen aanwezig zijn en waren, om een betere en evenwichtigeren selectie, te hebben, dan dat er nu staat. Er mist gewoon iets in de selectie.mentaliteit en ervaring. Ook zijn teveel beloftes gedaan.


geplaatst op: 26-10-2017 09:47:11
Naam: Heravjenne
Reactie:
De fluitconcerten helpen een team niet!En enkele reacties ook helemaal niet!


geplaatst op: 26-10-2017 08:35:36
Naam: Roepieroepievogel
Reactie:
Inderdaad Rene moet Stegeman roeien met de riemen die hij heeft, maar dan moet hij de beste riemen niet op de bank zetten, want op deze wijze vaart de boot niet uit.


geplaatst op: 26-10-2017 08:34:34
Naam: Rene
Reactie:
Komt het door Stegeman, of hebben gewoon niet beter. Wij hebben geen selectie, die over-loopt van wedstrijd mentaliteit, we hebben moeite om het spel te maken. Volgens mij is dit het aankoop beleid en moet Stegeman roeien met de aanwezige riemen.


geplaatst op: 26-10-2017 07:19:48
Naam: Roepieroepievogel
Reactie:
Helemaal mee eens A3b, ik ken mensen die gesnipperd hebben om deze wedstrijd te kunnen zien. Pff wat een bagger. Mensen die een kaartje kopen (of een seizoenkaart hebben) hebben het recht om te kijken naar de beste spelers van een selectie (mits fit natuurlijk). Onbegrijpelijke fout mijnheer Stegeman.


geplaatst op: 25-10-2017 23:00:50
Naam: A3b
Reactie:
Bedankt John Stegeman voor een verpeste avond. Roepen dat we geconcentreerd, scherp en fel moeten zijn. En dan begin je met de tweede garnituuur.
Waarom niet met de beste elf gestart tegen een club die vier niveaus lager speelt? Met de rust 3-0 en dan kun je altijd nog wisselen.
Je contract loopt af, wat mij betreft tijd voor een frisse wind!!!

Reageren: