Volg ons! Bekijk ons op Facebook Bekijk ons op YouTube

Buitenlands nieuws: Armenteros niet in selectie Zweden

Buitenlands nieuws: Armenteros niet in selectie Zweden

Samuel Armenteros ontbreekt in de selectie van Zweden voor de twee laatste groepswedstrijden voor WK-deelname die over anderhalve week worden gespeeld. Het zit onze ex-Heraclied niet bepaald mee. Afgelopen zondag zat hij bij Benevento op de bank en met vier spitsen in de selectie lijkt de kans op speeltijd voor hem niet bepaald groot. 

Er zitten wel andere spelers in de Zweedse selectie met een verleden in de Eredivisie, zoals Guidetti, Berg, Toivonen, Granqvist en Nordtveldt. Zweden staat in de groep tweede, met drie punten voorsprong op Nederland.  Bovendien hebben de Scandinaviërs een veel beter doelsaldo, wat de doorslag geeft bij een gelijk puntenaantal. De tweede plaats kan recht geven op play offs om alsnog deelname aan het WK af te dwingen. 

Zweden speelt op zaterdag 7 oktober thuis tegen Luxemburg. Op dinsdag 10 oktober is het mogelijk cruciale duel tussen Oranje en Zweden in Amsterdam. Aangenomen dat Zweden van Luxemburg wint en Oranje van Wit-Rusland, zal Nederland dan met een flinke score moeten winnen van Zweden. 

 

 

 

Reacties:


geplaatst op: 29-09-2017 11:52:13
Naam: de biertap
Reactie:
slechte keuze 4 spitsen en sammy dat gaat een deceptie worden voor hem jammer..


geplaatst op: 28-09-2017 21:48:35
Naam: Kees
Reactie:
Interessant.
Weten jullie ook welke spelers uit de Ere divisie bij Wit Rusland spelen? Of Luxemburg?


geplaatst op: 27-09-2017 12:05:53
Naam: Alex
Reactie:
Vooraf heb ik op andere sites voorspeld dat de keuze voor Benevento , de zoveelste foutieve keuze zou worden van Armenteros. Ik hoop echter dat ik geen gelijk krijg !!


geplaatst op: 21-09-2017 23:00:38
Naam: Nicky
Reactie:
n 2016 won de club de Lega Pro Prima Divisione C en promoveerde naar de Serie B. Meteen na het eerste jaar in de Serie B wist Benevento Calcio te promoveren naar de Serie A. Ambitieus toch? Mooie uitdaging!


geplaatst op: 18-09-2017 09:42:25
Naam: Rene
Reactie:
Draaaier, hij heeft zich niet verdiept in de die club. Dan had hij geweten dat deze club, degradatie kandidaat nummer 1 is, in ItaliŽ. Ik zie het als een nood sprong en niet als een bewuste, sportieve keuze. Hij had beter kunnen blijven, dan had hij meer kans gehad op. Nu moet hij de hele wedstrijd verdedigen. Jammer voor deze leuke voetballer en moeten wij het doen, met Gladon


geplaatst op: 17-09-2017 23:54:12
Naam: Draaier
Reactie:
Renť, dat betwijfel ik. Die club had wel ambitie, ze trokken niet voor niet veel nieuwe spelers aan en het vooruitzicht in de serie a te spelen was en is natuurlijk aantrekkelijk. Was hij puur op centen uit, had hij misschien ook wel naar China of de zandbak kunnen gaan, maar dat weet ik niet. Maar dan had zijn zaakwaarnemer daar vast wel op aangestuurd. Hij wilde wel eensportieve stap maken, ook om Zweeds international te blijven, neem ik aan. Maar het zou best eens een grote deceptie kunnen worden.


geplaatst op: 17-09-2017 21:53:19
Naam: Rene
Reactie:
Ik vraag mij af: waarom heeft Armenteros voor Benevento gekozen. Niet om sportieve ambities.jammer.

Reageren: