Volg ons! Bekijk ons op Facebook Bekijk ons op YouTube

Heracles had weinig in te brengen tegen AZ

Heracles had weinig in te brengen tegen AZ

Heracles had vrijdagavond weinig in te brengen tegen AZ. De ploeg ging met 1-2 ten onder, maar als AZ een beetje zorgvuldiger met de kansen was omgesprongen had het verschil veel groter kunnen zijn. 

Vanaf de aftrap was AZ de bovenliggende ploeg. Heracles liep veel terug en gaf het middenveld totaal uit handen. Al in de beginfase had AZ enkele kansen. Pas na de rust drukten de Alkmaarders het krachtsverschil uit in doelpunten. Weghorst scoorde de eerste en juichte bescheiden. Daarna waren er nog enkele dotten van kansen voor AZ, bij een stonden er zelfs drie spelers vrij voor Castro maar Overeem schoof de bal naast het doel van Castro. Toch werd het nog 0-2. In de extra tijd verraste Brandley Kuwas de AZ- en oud-Oranje doelman Tim Krul met een effectvolle bal uit een vrije trap vanaf zo'n 30, 35 meter.

Nee, Heracles kwam er niet aan te pas, terwijl veel supporters vooraf hadden verwacht dat het een open wedstrijd zou worden. Zo soepel draaide het de afgelopen weken immers niet bij AZ. Was AZ gewoon een maatje te groot of lag het aan de scherpte en de inzet? 

Later nog meer. 

 

Een fotoverslag is te zien bij FOTOVERSLAGEN.

Reacties:


geplaatst op: 17-04-2017 23:09:59
Naam: DDB
Reactie:
Hahah Hans toch. Die man is de zwakste eraf bij gae. Kom eens op joh.


geplaatst op: 16-04-2017 15:25:19
Naam: Hans
Reactie:
Het lijkt me erg verstandig om een ervaren cv naast hoogma te zetten,die vast nog wel een jaar blijft,zo slim zijn de Hoogma s wel.
Misschien Fischer?


geplaatst op: 15-04-2017 20:17:52
Naam: Humphrey
Reactie:
Dat we Hoogma niet lang kunnen houden is niet zo moeilijk en daar hoef je geen voetbalverstand voor te hebben. Hij is 18 jaar, heeft inmiddels 31 eredivisie wedstrijden er op zitten en is een verdediger. We hebben hier in het land al een gebrek aan goede verdedigers, dus een overstap zit in het verschiet. Jammer voor ons want ik had hem nog wel een jaartje bij ons gezien. Als de prijs, en percentage bij doorverkoop goed is, dan gaat hij.


geplaatst op: 15-04-2017 19:37:41
Naam: eduard
Reactie:
Humphrey ,

Ik doe met jou , dat Hoogma kan kiezen uit meerdere clubs , en zelfs top clubs . ( Ook pas 18 jaar ) dit zijn voor de clubs , de spelers die straks vele miljoenen gaan opbrengen. Hij gaat een gouden toekomst tegemoet . Ben benieuwd naar jou mening? Dit zijn spelers waar de clubs op zitten te wachten . Succes verzekerd , alleen een blessure kan parten spelen. In Nederland zijn er niet veel van zijn leeftijd met zo'n inzicht en traptechniek. Ik zeg minimaal Feyenoord en of Bundesliga.


geplaatst op: 15-04-2017 18:58:05
Naam: Humphrey
Reactie:
Ook veel te voorbarig Jan! Niemeijer heeft enkele goed wedstrijden gespeeld en ik wil het nog zien na 24 zo'n wedstrijden. Als het Heracles bestuur dat ook al denkt, dan kunnen ze wel eens op de koffie komen. Je toekomst in handen leggen van een speler die vorig seizoen bij de amateurs speelde is vragen om problemen!


geplaatst op: 15-04-2017 18:51:26
Naam: jan
Reactie:
De opvolger staat al klaar Humphry voor Bruns.
Niemeijer een erg goede voetballer daar kunnen wij nog plezier aan beleven.


geplaatst op: 15-04-2017 17:50:14
Naam: Humphrey
Reactie:
Nederlands elftal..... we lopen wel heel hard van stapel, kom op mensen. Kuwas is goed bezig maar moet nog veel constanter worden en daarna bij een grotere club spelen en een vaste basisspeler worden. Ja dan zou Fredje Grim wel eens willen gaan kijken!!

Ook Thomas speelde niet goed en bij de 2e goal ( vlak voor het 16 m gebied) trad hij labbekakkerig op en kon Jahanbash zo scoren. Verder is Bruns voor ons niveau een uitstekende speler en zullen we hem in een heel seizoen missen! Ze hebben in Utrecht en bij Vitesse toch geen drek in hun ogen, kom op!!


geplaatst op: 15-04-2017 14:34:55
Naam: jan
Reactie:
Van Bruns genieten ?
Verdediging was weer ronduit slecht. Op Hoogma na van zo'n jonge knaak die de Almelose verdediging moet leiden, dat kan nog niet!
maar die andere die daar rond lopen slecht.
En Kuwas die houden wij niet lang, die gaat vertrekken. en komt in Ned. Elftal.


geplaatst op: 15-04-2017 10:15:12
Naam: Johan
Reactie:
Gewoon een blunder van Krul. Niets meer en niets minder. Verder mag je Castro weer bedanken dat het het geen 0-4 werd. Wat een zooitje. Het verschil op de ranglijst tussen ons en Zwolle/Willem 2 zit hem puur in de keeper.Ruil van keeper en we staan 13e.


geplaatst op: 15-04-2017 10:04:32
Naam: Heravjenne
Reactie:
Je hebt wel kennis van het spelletje Eduard!


geplaatst op: 15-04-2017 10:04:28
Naam: Jales
Reactie:
Tja AZ was gisteravond een maatje te groot. Echter zwak in de afronding.

Bij Heracles leken Peterson en Armenteros met hun gedachten meer bij het lange Paasweekend dan bij de wedstrijd.

Van Bruns kunnen we helaas niet lang meer genieten. Dat gaan ze aankomend seizoen in Arnhem doen.

Het slotakkoord, 1-2,van Kuwas: wat een prachtige goal. Voor 50 +: Mooier nog dan wat Arie Haan in ‘78 bij het NL-elftal liet zien.



geplaatst op: 15-04-2017 09:19:01
Naam: klaas
Reactie:
Bruns gaf na afloop van de wedstrijd zijn wedstrijd analyse voor Fox. Hij had het over dramatisch en te weinig inzet. Het was verstandiger geweest om niets te zeggen. Zelf was hij er regelmatig niet bij en passte verkeerd of speelde vanaf de middellijn terug op Castro.Het spelvan Stegeman is zo voorspelbaar dit beidt geen verrassingen meer voor tegenstanders die Heracles goed analyseren.


geplaatst op: 15-04-2017 08:40:26
Naam: azijnpisser
Reactie:
wat speelde bruns weer dramatisch net als samuel!


geplaatst op: 14-04-2017 23:34:40
Naam: eduard
Reactie:
Hoogma eerder gezegd , is echt de beste achterin. Met zijn 18 jaar wordt het echt en voor vele clubs een zeer welkome aanvulling. Deze gaat naar een topclub , weet ik nu al. Nu al behoorlijk volwassen , met een goede kijk op het spel, en een zeer goede trap in de benen. MOTM deze avond , ondanks het verlies.


geplaatst op: 14-04-2017 23:02:49
Naam: Humphrey
Reactie:
Jammer dit, maar aan de overwinning van AZ viel niets af te dingen. Ik had op een bepaald moment de indruk dat AZ gewend was op kunstgras te spelen ipv ons.

Ik heb ook de indruk dat we dit seizoen weer wat spelers kwijt zullen raken zoals Hoogma en Kuwas. Als deze mannen zo doorgaan! De schaduw lijstjes, laat ze maar komen heren scouts!!

Reageren: