Volg ons! Bekijk ons op Facebook Bekijk ons op YouTube

Bruns vertrekt, Armenteros blijft

Bruns vertrekt, Armenteros blijft

Thomas Bruns vertrekt dan toch, hij is na 6,5 jaar Heracles toe aan een nieuwe uitdaging, zo heeft hij het bestuur gemeld.

Samuel Armenteros blijft in principe. Uiteraard heeft Heracles de optie verlengd. Er zijn zelfs gesprekken gaande om een langere overeenkomst af te sluiten.

De toekomst van Mark-Jan Fledderus is nog niet duidelijk. Zijn contract loopt af en men is aan het onderzoeken in welke rol hij in de toekomst van betekenis kan zijn voor de club. 

Gor Agbaljan wordt na zijn vervelende achillespeesblessure een herkansing gegund, hij krijgt een nieuw eenjarig contract met een optie voor nog een seizoen.

Ook is de optie in het contract van Reuven Niemeijer gelicht. Hij blijft in elk geval tot medio 2018 bij Heracles.

De komende dagen wordt met nog meer spelers gesproken. 

 

Reacties:


geplaatst op: 31-03-2017 16:12:35
Naam: jacco
Reactie:
Humprey, ik denk dat je niet begrijpt wat ik wil zeggen.

Er is minder aanwas van fysieke spelers doordat deze spelers minder uit de voeten komen op deze ondergrond.

Bijna alle amateurs spelen op kunstgras.

Minder aanwas is ook minder toppers.


geplaatst op: 31-03-2017 01:29:27
Naam: eduard
Reactie:
Het antwoordt dat het niet goed gaat met het Ned. team en nogal wat club teams is in mijn ogen de ouderwetse gedachte van de Hollandse school. Opbouwen vanuit de verdediging. Door deze manier van opbouw direct aan te pakken, is al heel lang bedacht om dit te verstoren door massaal naar voren te lopen , en door snelheid , fysieke kracht/geweld , de bal te ontnemen , en dan zie je ook dat op dat moment dat de verdedigers niet op de juiste plaatsen staan , en de aanvallers het veel gemakkelijker krijgen om gevaarlijk te worden. Hoe vaak is het al niet gebeurd bij Heracles , en nog steeds wordt er zo gevoetbald. Wij hebben gewoon achterin niet de spelers die snelheid en techniek hebben om een speler uit te spelen . idem het nat. team. Concl. echt afscheid nemen van de Hollandse school. Uittrappen die bal en opbouw vanuit het middenveld , rechter en of linker kant. Het moet veel sneller gaan ,om het strafschopgebied tegenstander te bereiken. Voor mij een reden om voor het Nat. team te kiezen voor een buitenlander . En ja voor Heracles ?


geplaatst op: 30-03-2017 13:05:37
Naam: cor
Reactie:
ik mis een aantal reacties? Verwijderd?


geplaatst op: 29-03-2017 17:50:16
Naam: Humphrey
Reactie:
Jacco de discussie gaat over het niveau van onze huidige internationals. Daarvan heeft het leeuwendeel op natuurgras gevoetbald! Heeft nu niets met kunstgras te maken. Als je maar blijft roepen dat ons niveau minder is tgv kunstgras ga je het nog geloven ook! Maar blijf gewoon bij de feiten! We hebben nu gewoon een zeer matige lichting niets anders!

Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen kunstgras liefhebber en de idiote gedachte dat we straks ook nog een verwarmd kunstgras veld krijgen vind ik niet te volgen met alle ontwikkelingen die aanstaande zijn! Maar het is mij te makkelijk om kunstgras als argument te gebruiken om de teloorgang van ons voetbal te onderbouwen.


geplaatst op: 29-03-2017 12:12:38
Naam: jacco
Reactie:
Humprey,

Ik ben het niet met je eens over het wel of niet op kunstgras.

Kunstgras is met name voor wendbare spelers ideaal. Hierdoor creeer je een ander type voetballer , en ik denk dat het daar om gaat. Er zijn te weinig fysiek grote sterke spelers die doorbreken door het kunstgras. In de buitenlandse competities zie je meer van dit type spelers en minder kleinere voetballers. Alleen de kleintjes met exceptioneel veel talent zie je dan nog, maar kleine spelers die top zijn op Kunstgras maar van origine minder talent hebben haken af. Overtoom syndroom. Op alles geld een uitzondering, maar in grote lijnen denk ik dat mij theorie klopt.


geplaatst op: 29-03-2017 10:08:14
Naam: DDB
Reactie:
Het Nederlands voetbal wordt nooit meer wat zolang alle clubs maar dom en nutteloos die bal van links naar rechts spelen. Heracles is ook een perfecte afspiegeling van het NL elftal. Nutteloos veel balbezit en de tegen goals vliegen je om de oren.


geplaatst op: 28-03-2017 22:11:08
Naam: Humphrey
Reactie:
Wat een gelul van die Van Gelder over kunstgras! Van de 11 basisspelers die zaterdag speelden is er niemand die constant op kunstgras moeten spelen. Alleen Klaassen, De Ligt, en Zoet spelen er af en toe op.

We hebben nu gewoon een matige lichting, geen toppers maar middelmaat. Geen bepalende spelers bij grote clubs muv Robben, maar die kan het niet alleen. Kan gebeuren in een land met “slechts” 17 miljoen inwoners. Neem dan ook even mee dat de echte toptalenten op hun 14 of 15 jarige leeftijd al naar het buitenland vertrekken. Dat is ook niet bevorderlijk voor het niveau van onze eredivisie. De betere spelers hier spelen op het 2e niveau in Engeland en Duitsland. We denken altijd maar jaar in jaar uit met de grote jongens mee te kunnen doe, dat is nu even niet het geval, shit maar waar. Dat gelul over kunstgras is een dooddoener.


geplaatst op: 28-03-2017 11:08:04
Naam: WATTE
Reactie:
Zou dan toch Sjon naar Zeist gaan?


geplaatst op: 27-03-2017 23:33:24
Naam: klaas
Reactie:
Hoorde vanavond Jack v Gelder bij Humberto Than. 2e opvallende dingen. Hij verfoeit kunstgras die door de KNVB er door is gedrukt,
2e punt was het ontslag van de Bondscoach. Hij hield vol aan het oneindige breedte spel en terugspelen, waardoor het spel zo voorspelbaar is. Waar zie ik dit seizoen nagenoeg iedere wedstrijd ook.


geplaatst op: 27-03-2017 18:24:09
Naam: WATTE
Reactie:
Al iemand iets vernomen van de 'lijstjes'?


geplaatst op: 26-03-2017 18:39:12
Naam: Rene
Reactie:
Eduard, nu laat je ons cluppie je wel heel erg diep zinken. Tis ook een schande dat oranje​, maar met een drankneus als bondscoach wordt het nooit wat.


geplaatst op: 25-03-2017 21:49:15
Naam: eduard
Reactie:
Eersten helft Ned. elftal , het is alsof ik Heracles zag voetballen. Tikje breed , tikje terug , met alle risico's van dien. Zelfs de ( snelheid ) komt overeen. Het lijkt net of Blind met Kuwas en onze trainer overleg hebben gehad.


geplaatst op: 23-03-2017 18:22:14
Naam: Ingmar
Reactie:
Het lijkt of ik ten Voorde hoor praten. Zelfde verhaal staat in tc


geplaatst op: 23-03-2017 11:30:28
Naam: Humphrey
Reactie:
Ik heb er ook wel vertrouwen in A3b maar dan moet er wel geïnvesteerd worden. Spelen met "Twentse jongens" is mooi voor het sentiment en als ze goed zijn prima. Veel extra publiek hebben deze Twentse jongen ons toch niet opgeleverd, zolang het volk hier maar massaal naar de rooie blijven gaan! De besten moeten spelen al komen ze uit Lutjebroek of Sexbierum!

Het hedendaagse voetbal is geld en nog eens geld, clubliefde en trouw aan je club is er niet meer bij. Ik moet wel toegeven dat Mike en Thomas een uitzondering zijn, met meer dan 6 seizoenen dienstverband bij ons.

En wat de jeugd betreft, vanuit Enschede moeten we ook niet meer al te veel verwachten. De tijd dat ze spelers van het niveau Pelupessy en Bruns laten lopen is voorbij. Ze kunnen nu ook alles gebruiken en ik vraag mij af of er wel talent zit. Als je even zoekt zie je dat bijna alle jeugdteams op 1e divisie niveau spelen. Ze presteren daarin ook maar zeer matig. Met uitzondering van onder 15 jaar, die spelen op het hoogste niveau en staan op de 13e plaats van de 14 clubs. Dat is ook niet best! De meeste spelers die daar dan straks van af komt zullen niet bruikbaar zijn voor beide clubs en de 'pareltjes' willen ze daar zeker houden. Als beide clubs zich op de huidige jeugdspelers van de opleiding zouden focussen dan hebben we straks hier in Twente twee JL clubs! De academie is kwalitatief enorm achteruit gegaan, daar zullen wij ook last van krijgen. Heracles draagt financieel een schijntje bij aan wat deze opleiding kost, maar we hebben daarvan wel het meest geprofiteerd. Dat zal nu wel afgelopen zijn. De club zal andere wegen moeten zoeken om talenten en kwaliteit binnen te halen. Een mooie taak voor de nieuwe voorzitter en het management.



geplaatst op: 22-03-2017 19:11:36
Naam: A3b
Reactie:
Zat net een "oude" samenvatting te kijken. Uit tegen Go Ahead. Nauwelijks 2,5 jaar geleden. Nog maar een speler is overgevleven, Joey Pelupessy.
Zo snel gaat dat dus. Ik vind jet wel jammer dar Thomas en Mike weg gaan. Zo'n beetje de laatste spelers met wedstrijdmentaliteit en ook nog Twentse jongens.
Hopelijk komt Mark- Jan in de staf want ook daar ontbreekt het aan gif.
Verder alle vertrouwen in ons aankoopbeleid.


geplaatst op: 22-03-2017 15:51:38
Naam: Humphrey
Reactie:
Een verdediger moet primair kunnen verdedigen en zijn man uitschakelen. Al dat gelul van goede inspeelpas en goed in de opbouw, man dat heb ik in Italië nog nooit gehoord en daar verstaan ze de kunst van het verdedigen als geen ander! Daar moet je als CV je man uitschakelen en de rest is niet belangrijk. Als je tegen Mike moet spelen heb je het als spits gewoon lastig. Je denkt toch niet dat ze bij Groningen blind zijn! Bovendien zullen we in veel wedstrijden onder druk staan en relatief weinig op de helft van de tegenstander kunnen spelen. Kortom Pröpper moet het maar eerst laten zien, Mike heeft zijn waarde voor ons al bewezen.

Hij is completer zeg je, in alles een beetje en dan toch net niet voor ons niveau! Ja dan ben je compleet, maar het belangrijkste mis je dan als verdediger



geplaatst op: 22-03-2017 14:02:05
Naam: Hans
Reactie:
Wedstrijden zegt niet alles natuurlijk.
Begrijp me goed,Mike is een prima verdediger,maar dan vooral als we zwaar onder druk staan en alles weg moet!!!
Zie gewoon dat Propper completer is,hoef je volgens mij geen voetbalkenner voor te zijn.


geplaatst op: 22-03-2017 11:01:46
Naam: Humphrey
Reactie:
Hans: hoe kun je nu al zeggen dat we met Pröpper een betere CV hebben staan, kom op! Mike meer dan 190 wedstrijden op het hoogste niveau en Pröpper op slechts 45.


geplaatst op: 22-03-2017 08:11:17
Naam: Hans
Reactie:
Tis jammer idd dat mike en thomas gratis weglopen maar deze twee heren zijn prima te vervangen,sterker nog mi staat er met Propper al een betere in het centrum.
We hebben de afgelopen jaren uitstekend gecashst dus kan gebeuren dat er even twee gratis gaan.
Wacht ons een mooie en spannende zomer met veel nieuwe spelers,ook wel weer leuk


geplaatst op: 22-03-2017 00:48:17
Naam: Humphrey
Reactie:
Jammer dat ze Thomas niet langer kunnen houden en hij daardoor gratis de poort uit loopt. Nu op zoek naar een opvolger, niet kopen maar ook transfervrij natuurlijk. Want als je niets vangt kun je ook niets uitgeven toch! Of zullen we nog wat op de bank hebben, tegen 0 procent rente tegenwoordig.


geplaatst op: 21-03-2017 13:17:43
Naam: WATTE
Reactie:
Geen problemen. De afgelopen jaren heb ik heel vaak gehoord dat de 'lijstjes'vol staan met namen. Verder is er geld. Dus dat wordt smullen. Verwacht zelfs deze week al enkele pareltjes gepresenteerd te zien worden.

*sarcasme modus uit

Reageren: