Volg ons! Bekijk ons op Facebook Bekijk ons op YouTube

Slappe hap, al werkte Nijhuis ook niet mee

Slappe hap, al werkte Nijhuis ook niet mee

Heracles verloor uit bij Sparta met 3-1 en daar viel eigenlijk weinig op af te dingen, behalve dan dat scheids Bas Nijhuis niet echt meewerkte en de elf van Sparta vlak voor de 2-0 had moeten reduceren tot tien man toen Van Drongelen Armenteros onderuithaalde. Maar veel meer was de nederlaag aan onszelf te wijten, aan, voor de zoveelste keer, vooral een gebrek aan mentaliteit, scherpte en de wil om te winnen. waarmee stuurt John Stegeman zijn ploeg eigenlijk de wei in, vraag je je af? 

In ieder geval niet met de opdracht te winnen, na zo'n 10 minuten weet je het eigenlijk al, dit wordt weer een avondje NEC. Geen beleving, tekenend was de manier waarop Armenteros de penalty nam, met misplaatste arrogantie.

In de tweede helft werd het niet veel beter. Ook Castro deelde in de malaise. Bij zowel de tweede als derde goal taxeerde hij de situatie verkeerd. Nee het grote aantal blessures nekte ons. Het seizoen is nu wel zo'n beetje gespeeld. Hopelijk de komende twee thuiswedstrijden de Utrecht-mentaliteit laten zien en dan is er weer alles mogelijk. 

Een fotoverslag is te zien bij FOTOVERSLAGEN

Reacties:


geplaatst op: 20-03-2017 14:47:04
Naam: onze ouwe
Reactie:
Na een kwartier kon ik
al wel zien. Dit wordt niets. Evenals tegen NEC geen spelbeleving, zoals in zo vele uitwedstrijden in
dit seizoen. Geen enkele zin om zo play- offs te spelen; laten
ze zich maar zo snel mogelijk veilig spelen en zich dan maar gaan voorbereiden op het nieuwe seizoen.
p.s. laten ze zo snel mogelijk Bruns vastleggen, zodat hij de regisseur op het middenveld blijft.


geplaatst op: 20-03-2017 14:25:35
Naam: ticketboxkaartjes
Reactie:
jales bedenkt nu weer hoe hij de negatieve reacties positief gaat beantwoorden.


geplaatst op: 20-03-2017 13:02:55
Naam: Hans
Reactie:
Iemand Jales nog gezien of duikt hij nu onder?


geplaatst op: 20-03-2017 12:20:54
Naam: ticketboxspotter
Reactie:
klaas jij denkt dat de spelers/staff ruim 450x 30euro gaan trekken?


geplaatst op: 20-03-2017 11:59:24
Naam: klaas
Reactie:
Het zou klasse zijn als de spelers en technische staf tot inzicht komen om de supporters die zijn afgereisd naar Sparta te compeseren. Bijvoorbeeld een gratis wedstrijd aan te beiden tegen Feijnoord. Dit zal wel een utopie zijn want de heren wensen niet hun knip te trekken


geplaatst op: 19-03-2017 17:44:52
Naam: azijnpisser
Reactie:
wel lief van heracles dat ze directe concurenten de punten geven ze willen het gewoon spannend houden.
ze willen en kunnen zich niet meer volledig motiveren! tijd voor nieuw elan ala 6-8 spelers waarvan minimaal 3ervaren krachten


geplaatst op: 19-03-2017 15:53:21
Naam: Humphrey
Reactie:
Go Ahead en ADO komen er aan? Die haken never nooit 31 punten laat staan 34 !


geplaatst op: 19-03-2017 13:40:25
Naam: Jacob
Reactie:
Humphrey heeft helemaal gelijk

Maaskant en Armenteros vormen de schakel van dit resultaat, om van te janken!!
Het was weer een uitwedstrijd waar je 450 supporters voor de tweede keer te kak werd gezet en net zoals al eens zei 15€ onwaardig, wanneer grijp het bestuur eens in, mentaal, arrogantie en zelf disicipline, is zoek.
Met deze instelling kunnen ze beter het B-team naar uitwedstrijden sturen die hebben tenminste honger naar de bal.
Go-Ahead en ADO de punten komen eraan.


geplaatst op: 19-03-2017 13:23:37
Naam: rene
Reactie:
Stegeman zou niet naar Nijhuis moeten wijzen. Hij zou eens naar het bestuur moeten wijzen: bestuur bedankt dat wij niet geïnvesteerd hebben in ons eerste elftal en onze supporters in de kou hebben laten staan. Er is totaal geen concurrentie in de selectie. Een speler kan ongestraft een dagje vrij nemen, tijdens een wedstrijd.Er is gebrek aan kwaliteit en mentaliteit.


geplaatst op: 19-03-2017 11:11:39
Naam: Humphrey
Reactie:
Ik hoorde Robert Maaskant gisteren bij Fox zeggen dat het hem opviel dat de Heracles speler zo slap en gemakzuchtig met hun warming-up bezig waren. Hij kon daarin we eens gelijk hebben want voor de 1-0 speelde we als een natte dweil. Wat is dat bij Heracles, waarom niet vanaf de 1e minuut! Je kunt verdomme 9e worden!! De strafschop is het bewijs van gemakzucht en misplaatste arrogantie. Het is een mentale kwestie en daar moeten onze scouts en TD voor volgend seizoen maar eens goed naar kijken. Blijkbaar kunnen de heren niet een keer in de week volgas geven!

En tot slot Bas Nijhuis, die heeft zoveel veren in de kont gekregen van Derksen en Co. dat hij gaat denken niets meer fout te kunnen doen. Mijnheer ' doorspelen' ziet het verschil tussen een overtreding en geen overtreding meer en trekt gele kaarten als je commentaar hebt op zijn wijze van fluiten. De overtreding op Armenteros was rood, hij laat doorspelen en de man met de vlag die op een lijn staat, houdt ook zijn mond! Hier zijn we wel degelijk door Nijhuis en Co genaaid. Niet dat de nederlaag daardoor komt, maar toch!

Tot slot onze doelman, hij heeft veel punten voor ons gepakt, dat kan ik niet ontkennen. Het is echter geen kerel in het 5 meter gebied! Jammer


geplaatst op: 19-03-2017 10:24:50
Naam: patrick
Reactie:
Wanprestatie van de eerste orde. Het is gewoon terug te voeren op het beleid. Oorzaak: ernstig kwaliteitstekort. Niet alleen voetballend, maar vooral mentaal. De wil om te winnen is ver te zoeken. Als je iemand als Breukers wekelijks moet opstellen, duidt dat op een ernstig kwaliteitstekort. Castro heeft dit seizoen al veel punten voor ons gepakt, maar zijn minpunten werden gisteren bij de laatste 2 goals volledig blootgelegd. De man komt niet van zijn doellijn en beheerst de 5 meter niet. Daarnaast snap ik het getreuzel bij spelhervattingen niet. Dat begint al vanaf minuut 1. Waar is dat goed voor ? Hebben de heren er geen zin in? Waar is de agressie van vorig jaar ? Ik neem aan dat we nagenoeg veilig zijn. Normaal heb je na een aantal wedstrijden het idee dat je punten tekort komt door pech of scheidsrechterlijke beslissingen. Ik moet bij ons constateren dat we absoluut niet recht hebben op meer punten. Nee, we hebben er zelfs teveel. We hebben een flink aantal punten in de schoot geworpen gekregen. Helaas kunnen we nu al constateren dat we een matig seizoen draaien met zeer wisselvallige resultaten. Maar goed, we moeten niet vergeten dat we maar Heracles zijn....


geplaatst op: 19-03-2017 09:48:59
Naam: roepieroep
Reactie:
Ik heb er ook geen verklaring voor. Ik denk dat we van tevoren hadden besproken dat we zo doorgaan als de tweede helft tegen Utrecht en als ik dan zie hoe wij aan de wedstrijd beginnen, bijna in slaap vallend. Geen duels winnen, geen mentaliteit, geen agressiviteit en dan moet het je natuurlijk niet verwonderen als je dan verliest", zegt Gosens tegenover RTV Oost.

Hij wil het geen misplaatste arrogantie noemen: "Maar ik heb er zelf ook geen verklaring voor waarom we, vooral in uitwedstrijden, zo dramatisch beginnen en dan ook zo makkelijk doelpunten weggeven. Niets ten nadele van Sparta, maar ik vind ons gewoon de betere ploeg. Maar wij waren vandaag gewoon vele malen slechter dan Sparta en dat zegt genoe


geplaatst op: 19-03-2017 08:42:51
Naam: eduard
Reactie:
Herman

Dat wordt makkelijker kiezen, dan de speler van de week. Er zijn er altijd reacties die een enorme zwart witte bril ophebben. Denken dat onze club een liefdadigheidsinstelling is. We zijn de 10.e club van Nederland , maar laten het zelden zien.


geplaatst op: 19-03-2017 08:18:26
Naam: herman
Reactie:
Heren, heren,kijk toch uit! Jullie komen met deze reacties in aanmerking voor de titel Azijnzeikerds van de Week van onze Jales! Ik ben benieuwd naar zijn altijd positieve inbreng.


geplaatst op: 19-03-2017 03:50:51
Naam: DDB
Reactie:
Stegeman ga gewoon weg. Wat een kansloos gedoe weer. Elke uit wedstrijd hetzelfde. Niet eens 4 x in de week trainen. Wat een kansloos gedoe.


geplaatst op: 18-03-2017 22:54:11
Naam: eduard
Reactie:
Het is bijna 5 voor 10, en heb weinig van de wedstrijd gezien , en hou het ook voor gezien. Wat ik zag , beide teams , echt slordig , een enkele keer een leuke aanval , maar voor mij 2 keer niks. Amateuristisch voetbal. Misschien het laatste half uur ( beter spel ) maar daar heb ik ook weinig geloof in. Hoe wordt er toch getraind.? Nee , meer en meer heb ik mijn twijfels over onze trainer. Heeft Krüzen dan toch zoveel invloed gehad ?





geplaatst op: 18-03-2017 22:48:23
Naam: klaas