Volg ons! Bekijk ons op Facebook Bekijk ons op YouTube

Mike te Wierik verlaat Heracles

Mike te Wierik verlaat Heracles

Mike te Wierik gaat Heracles Almelo aan het einde van het seizoen verlaten. Hij verruilt de club voor FC Groningen. Hij moet nog wel de medische keuring doorkomen.  

De 24-jarige verdediger uit Hengevelde vertrekt na 7,5 jaar transfervrij uit Almelo. ‘Heracles heeft mij de kans gegeven me te ontwikkelen tot de speler die ik nu ben, daar ben ik de club enorm dankbaar voor,’ vertelt Te Wierik. ‘Het voelt voor mij na al die jaren als het goede moment om eens ergens anders te kijken. Dat is goed voor mijn ontwikkeling als mens en als speler. FC Groningen is vergelijkbaar met Heracles Almelo, normaal doen en hard werken. Dat past bij mij. Ik hoop wel ooit bij Heracles Almelo terug te keren. Het is mijn club en ik vind het moeilijk om Heracles Almelo te verlaten. Ik wil het seizoen hier goed afmaken, dat is nu de enige missie.’

 

Reacties:


geplaatst op: 11-03-2017 23:29:02
Naam: Draaijer
Reactie:
Groningen zal hem wel iets hoger salaris bieden, verder vallen ze er geen buil aan. Of hij het daar redt is maar de vraag, maar kan me voorstellen dat hij deze kans pakt eens ergens te spelen. Of Heracles niet adequaat gehandeld heeft, weet ik niet, lijkt mij ook voorbarig om te constateren. Misschien hield hij zelf de boot wel af toen Heracles hem contractverlenging aanbood. Een taak voor de redactie lijkt me om daar eens naar te vragen.


geplaatst op: 11-03-2017 07:40:01
Naam: WATTE
Reactie:
@klaas.
Volgens mij praten ze in de winterstop met de spelers.

Maar ik ben erg benieuwd waar de scouting mee gaat komen. Of er geld is voor versterkingen en of er lijstjes zijn.

Want met de huidige 2e lijn spelers hebben we volgend jaar een probleem


geplaatst op: 10-03-2017 22:57:32
Naam: klaas
Reactie:
Dit gebeurd als je pas half maart met de besprekingen wenst te beginnen. Was het TC maar eerst begonnen om te trachten de spelers vast te leggen inplaats van de trainer.
Ik gun Mike het allerbeste en hij zal zijn draai wel vinden in Gruning



geplaatst op: 10-03-2017 09:39:25
Naam: descout
Reactie:
genoeg werk aan de winkel om minimaal 8spelers te halen!


geplaatst op: 09-03-2017 22:55:42
Naam: Humphrey
Reactie:
Jammer dit, maar het was te verwachten. Zou Thomas de volgende worden? De geruchten gaan en waar rook is is vuur. De opvolger loopt toch bij FC Eindhoven begreep ik, de jong Belg Van den Buijs. Waar wachten we nog op mijnheer Hoogma?


geplaatst op: 09-03-2017 22:36:58
Naam: WATTE
Reactie:
Willie Overtoom is weer vrij. Past mooi in het rijtje / lijstje Duarte, armenteros en van michem.

Sarcasme-modus off


geplaatst op: 09-03-2017 22:31:47
Naam: WATTE
Reactie:
Het ga je goed Mike.
Thomas ook weg waarschijnlijk.

Ik wens de scouting succes. Ben benieuwd naar de "lijstjes"


geplaatst op: 09-03-2017 19:14:39
Naam: Jales
Reactie:
MtW,

een Heraclied met een geweldige wedstrijd mentaliteit. Een kwaliteit die Heracles dit seizoen niet bovenmatig heeft.

Jarenlang de ruggengraat vormend in het elftal.

Mighty Mike: good goan en weerkomm'n!


geplaatst op: 09-03-2017 17:17:32
Naam: Henk
Reactie:
Dario van den Buijs is de naam de speler.


geplaatst op: 09-03-2017 16:52:39
Naam: DDB
Reactie:
Jammer. Ik had verwacht dat Mike zo'n speler was die hier zijn hele leven bleef spelen.


geplaatst op: 09-03-2017 15:44:07
Naam: Henk
Reactie:
meteen die jonge Belg van Eindhoven halen. Van der Buysse heet ie geloof ik. Was al eens op gesprek bij ons.
Verder vroeger dan vorig jaar de juiste selectie samenstellen.




geplaatst op: 09-03-2017 12:05:19
Naam: eduard
Reactie:
Voor hem en Heracles een goed besluit. Zal zeker niet de goedkoopste speler zijn, is goed te vervangen. Kijk ook in België , daar hebben we de beste verdedigers weggehaald.


geplaatst op: 09-03-2017 09:54:24
Naam: Hans
Reactie:
Helemaal prima dit hoor en een andere omgeving is misschien wel goed.
Dit zijn natuurlijk het type spelers die prima te vervangen zijn en ik moet eerlijk zeggen dat de keren dat propper speelde het er stabiel uitzag achterin.
Succes Mike en veel plezier in Groningen.


geplaatst op: 08-03-2017 23:58:33
Naam: Bennie