Volg ons! Bekijk ons op Facebook Bekijk ons op YouTube

Heracles doet NEC de punten cadeau

Heracles doet NEC de punten cadeau

Heracles toonde zich zondagmiddag op bezoek bij NEC een zeer beleefde en bijna nederige gast. De ploeg speelde slap, zonder bezieling en vechtlust, en deed er weinig aan om een Nijmeegs feestje te voorkomen. Uiteraard deden de zwart-witten dat omdat we bij winst zomaar op de negende plek terecht zouden komen en daarmee de kans op play offs levend zouden houden, maar wie wil dat nou?

Het was wel vervelend dat we zelf op voorsprong kwamen, maar dat gebeurde al in de dertiende minuut, dus NEC had nog tijd zat om dat recht te zetten. Bovendien kwam dat doordat  Foritschow van NEC een domme overtreding maakte op Brandley Kuwas en Samuel Armenteros vanaf elf meter zomaar zijn sportieve plicht deed (verder viel hij vanmiddag niet op opmerkelijke acties te betrappen). Dik tien minuten later kwamen de Nijmegenaren alweer op gelijke hoogte, toen de bal van richting werd veranderd door Mike te Wierik en voor Bram Castro niet te houden was. Daarna was NEC ontketend. Het won de duels, creëerde kansen en scoorde na dik een half uur voor de tweede keer, nu met een fraaie afstandspegel van de voet van Heinloth. Heracles zette daar nauwelijks iets tegenover, daarvoor verliep de opbouw te stroperig, was het spel te statisch en het baltempo te laag.

Wie verwachtte dat Heracles na rust uit een ander vaatje ging tappen, had het gelukkig bij het verkeerde eind. NEC bleef beter. Gaandeweg drong Heracles wel wat meer aan en verscheen het wat vaker op de helft van de tegenstander, maar zonder het NEC echt lastig te maken. 

In de 70e minuut deed Justin Hoogma ook een duit in het zakje door zich te laten aftroeven, 3-1. De wedstrijd was daarmee gespeeld. Het gevaar dat we play offs moeten spelen is deze middag in elk geval enigszins afgewend. NEC staat al op gelijke hoogte, WIllem II blijft boven ons staan en als we zo doorgaan kunnen we op termijn ook PEC en Groningen nog voorbij zien komen. Wij wensen ze veel succes in de strijd om de negende plek.  

Vanwege de kwaliteit van het gebodene vanmiddag zullen we jullie niet vermoeien met het kiezen van een man of the match. 

 

Een fotoverslag is te zien bij FOTOVERSLAGEN

Reacties:


geplaatst op: 11-03-2017 12:38:12
Naam: Humphrey
Reactie:
Leo kijk nu eens wat ik op 9 maart om 15:00 uur over Pulupessy geschreven heb. Goed lezen ander verdraai je mijn tekst voor de 2e keer!


geplaatst op: 11-03-2017 12:08:01
Naam: eduard
Reactie:
Jales,

V, OOijen is een heel goed voorbeeld. Was een heel belangrijke speler bij Go Ahead , maar heeft bij Heracles nooit zijn nivo kunnen halen , maar kreeg m.i. wel te weinig kansen om zich te ontwikkelen. Justin Hoogma doet het zeker goed , enige achterspeler met durf die voorwaarts durft te spelen. Dat is wat ontbreekt , en dat al ik weet niet hoelang , daar train je toch op? Nee het blijft maar door tikken, zijwaarts, naar achter , niet om aan te zien. Menige uitwedstrijd van het scherm gehaald. Zo hoort voetbal niet gespeeld te worden, daar maak je het spel mee kapot.


geplaatst op: 11-03-2017 11:22:13
Naam: Jales
Reactie:
@Leo,

Ben het met je eens v.w.b. Pelupessy. Hij is bezig met een zwak seizoen. Zeker in vergelijking met vorig seizoen.

Maar er zijn anderen die zich wel duidelijk ontwikkeld hebben in dit seizoen. Voorbeelden: misschien v Ooijen hoewel nu geblesseerd en wat denk je van Armenteros, heeft zich gaandeweg de competitie sterk verbeterd. En natuurlijk Justin Hoogma.



geplaatst op: 11-03-2017 09:39:11
Naam: leo
Reactie:
Humphrey als jij Pelupessey dit zijn seizoen beter heb zien worden heb jij wel een heel andere kijk op voetbal dan mij, maar vooral een zwart-witte bril.
Er is geen enkele speler bij ons die het niveau van vorig seizoen haalt.
Laten we het een post europees probleem noemen.


geplaatst op: 11-03-2017 00:49:22
Naam: eduard
Reactie:
Waar slaat dit nu weer op ? Telkens weer proberen te winnen met uitlatingen, niet alleen bij mij . Nou je mag winnen , ben je nu blij. Ik geef gewoon antwoord , en heb mijn eigen mening.


geplaatst op: 10-03-2017 22:50:56
Naam: Humphrey
Reactie:
Man wat zit je te bazelen, je haalt er alles bij en blijft niet bij de kern van onze discussie. Straks ga je nog over de kleur van de voetbalschoenen van de spelers praten, is ook de schuld van Stegeman. Ja ik weet ook dat Castro als 2e keeper is gekomen, maar als hij niet de blessure had gehad, dan had hij eerder onder de tal gestaan, dat was toen toch wel duidelijk na het gestuntel van Telgenkamp. Dat een subtopper één van onze betere spelers wil zegt jou ook niets, nee in Utrecht hebben ze geen voetbalverstand, laat me niet lachen! Als Pelupessy niet had bijgetekend was hij in Januari al bij ons weg geweest. Ik wil hier niet de deskundige uithangen, maar wat jij ziet zien de personen die er wel verstand van hebben (scouts van bijvoorbeeld Utrecht) wel. We zullen het niet eens worden, is helemaal niets mis mee, als we ons maar bij het onderwerp en de feiten houden.


geplaatst op: 10-03-2017 14:04:49
Naam: eduard
Reactie:
Hij was gewoon de 2.e keeper , en had al veel eerder onder de lat kunnen staan, Weghorst was heel snel hersteld. Niet voor niets dat er die tijd veel geschreven en geroepen werd om Castor, maar dat weet jij niet meer. Nee ik roep niet zomaar wat, ik weet waarover ik schrijf. V.w.b de belangstelling van Utrecht voor Pelupessy zegt voor mij niet zoveel, zelfde bij Weghorst naar AZ , had ik ook niet verwacht. En dan laten we niet spreken over het binnenhalen van spelers die Heracles heeft binnengehaald op Armenteros na, afgelopen seizoen. Sommige clubs zien wat in bepaalde spelers , ik geef aan met wat ik zie , en dat kan verschillen. Nee jou voorbeelden telkens weer , zijn leuk maar niet bepalend voor mij, en vele anderen. Gelukkig geeft de redactie een beter beeld weer, over een wedstrijd als dat ik steeds van jou lees. Castor heeft in dat seizoen maar 12 keer op doel gestaan, na zijn transfer.


geplaatst op: 09-03-2017 22:51:21
Naam: Humphrey
Reactie:
Eduard blijkbaar kun je ook niet zoeken en een kort geheugen. Maar ik zal je helpen. Bram Castro zat in het seizoen 2014/2015 (na de 1e competitie wedstrijd) wegens een jukbeenblessure 16 wedstrijden aan de kant! Telgenkamp heeft na zijn herstel nog 5 wedstrijden mogen keepen en toe was het afgelopen voor hem! Dat het uiteindelijk 5 wedstrijden waren is te begrijpen na zo'n zware blessure. Hoezo getreuzel van Stegeman! Ken de feiten nu eens kerel en als je het niet weet, zoek het even op, kan allemaal tegenwoordig ipv maar wat te roepen!

En dat jij Pelupessy bij ons niet beter heb zien worden zegt veel over jouw kijk op voetbal, want de scouts van FC Utrecht en Ten Hag in het bijzonder, denken daar toch anders over! Hij wordt de volgende speler die na Mike en mogelijk Thomas, ons wel eens zou kunnen verlaten na dit seizoen. Voordeel is wel dat er aan hem een prijskaartje hangt anders dan bij de twee andere heren.


geplaatst op: 09-03-2017 21:50:07
Naam: eduard
Reactie:
Humprey

Ik ben benieuwd , waarom dan? Ik weet nog dat ik verschillende keren hierover geschreven heb, dat Castro 1 keer de kans moest krijgen, en ik niet alleen , meerdere supporters, omdat echt Telgenkamp niet in goede doen was. Dus zeker weten is geen onzin . Pelupessy is of was niets beter als bij FC Twente . Ik blijf bij mijn mening , dat het nu al lang genoeg geduurd heeft dat getik achterin , met nul komma nul waarde. Dat moet hij zelf toch ook zien. We blijven vaak van mening verschillen en ook deze keer.


geplaatst op: 09-03-2017 15:00:27
Naam: Humphrey
Reactie:
Eduard over vergeetachtig gesproken: weet jij nog waarom Bram Castro pas in de 23e wedstrijd van het seizoen 2014/2015 vast in de basis kwam? Niet omdat Stegeman treuzelde.....eens kijken of jij zo'n goed geheugen hebt. Hoeft niet, je kunt het oz opzoeken. Geen onzin verkondigen met je 'te lang wachten'. Geen speler is beter geworden zegt je. En Pelupessy dan? Hij heeft vorig en begin dit seizoen uitstekend gepresteerd en daardoor heeft Utrecht in januari naar hem geïnformeerd! Hij was te duur omdat hij net zijn contract had verlengd, toen hebben de Brama van Zwolle maar genomen. Niet nog meer onzin verkondigen kerel! Het klopt, hij en o.a. Bruns draai nu even wat minder, maar dat is logisch want het zijn geen van beiden dragende spelers.

En aan Jacob: dit is een discussie forum, de een heeft meer woorden nodig dan de ander, respecteer dat! Zo lang we maar niet gaan schelden en elkaars mening respecteren.



geplaatst op: 09-03-2017 10:13:48
Naam: Jacob
Reactie:
Redacteurs, houd toch eens op met die uitgebreide reactie's
Houd het beknot anders word het te vermoeiend. Wie willen jullie daarmee bereiken?
Er verandert toch niets aan de situatie, het zij zo, morgen is weer een andere dag.



geplaatst op: 09-03-2017 02:33:31
Naam: eduard
Reactie:
Humphrey

Wat ben jij vergeetachtig. Stegeman heeft de vele kritiek juist naast zich neer gelegd , door Telgenkamp veel te lang als eerste doelman op te stellen. Een hele grote fout die hij hier gemaakt heeft. En ja ook de wisselingen tijdens de wedstrijden , waren voor veel supporters onbegrijpelijk. Maar laten we eerlijk zijn , is er ook maar 1 speler die er beter op geworden is , nee , het tegendeel is aan de orde. Al klinkt het raar , ik was ook geen fan van Weghorst , maar door zijn speelwijze kreeg de rest wel meer de ruimte om te voetballen en dat iedere wedstrijd , terwijl Armenteros ( betere voetballer ) het ook vaak laat afweten , zoals hij ook de laatste wedstrijd te vaak zich niet liet zien, Ja hij mag de penalties inschieten. Ik heb Weghorst onderschat , en dat zie ik nu nog meer , met wat hij bij AZ laat zien. Alhoewel het voor hem nu natuurlijk moeilijker is om zich als vaste speler in het team te spelen . M.a.w. is Armenteros een betere spits als Weghorst ? Ik denk dat AZ er anders over denkt. Nog een opm. We hadden met Tannane een klasse voetballer in handen , voor mij de beste die Heracles ooit gehad heeft sinds dat ik er kom. Hij was op zijn best verkocht , en had veel meer moeten opbrengen is mijn mening. Heracles is niet nederig meer, nee het is kwa begroting de 10.e club van Nederland , dus niet achterom kijken , en verder maak ik geen vergelijk van spelers zoals jij dat doet in jou schrijven. En ja de trainer moet je meerdere jaren de kans geven om er een oordeel over te geven. Tenslotte er was maar 1 trainer en 1 hulptrainer die ik daadwerkelijk spelers beter zag worden en dat waren Kruzen en Verbeek. ( Bosz had in mijn ogen hoger moeten eindigen in het jaar dat hij het overnam , ondanks dat er vaak leuk voetbal gespeeld werd ), want toen hadden wij echt een goede selectie.


geplaatst op: 09-03-2017 01:21:27
Naam: eduard
Reactie:
Humphrey

Ik hoop dat ze het redden, maar ik maak me nog steeds ongerust. Ik vind het knap wanneer ze het redden , met het voetbal wat ze laten zien . Moeten nog uit uitspelen tegen de meeste ( degradatie ) clubs.


geplaatst op: 08-03-2017 22:59:33
Naam: Humphrey
Reactie:
Eduard je stelt vragen alsof ik ze allemaal kan antwoorden. Een ding geef je in elk geval nu wel toe, dat we boven de gevarenzone gaan eindigen. Dat heb ik al eerder geschreven.

Ik zal op enkele opmerkingen in gaan:
– Nederig…,Ik noem het je plaats kennen, weten waar je vandaan komt en wat je na jaren hard werken bereikt hebt. Er is maar één club die nederig moet zijn en dat is FC Enschede. Die hebben de zaak bedonderd en moeten voorlopig hun mond houden.
– dat speler uit vorm zijn en niet hun niveau van vorig seizoen halen was te verwachten als je zoveel kwaliteit hebt ingeleverd. Bovendien hebben we met Fledderus en Zomer veel routine verloren en dat vang je ook maar niet zo op.
– dat achterin tikken had je enkele weken geleden aan Stegeman moeten vragen, hij had daar wel een reden voor, ik weet het niet meer zo.
– vreemde opstelling, was het niet Stegeman, toen hij het van De Jonge overname, de trainer die Telgenkamp er naast zetten! En je praat over meerdere jaren, wat wil je nu hiermee, oude koeien uit de sloot halen? En Tannane is al bijna twee seizoenen weg, praat over het heden, met dit geneuzel schiet je geen bal op.
– Dat we Europa in zijn gegaan is gedeeltelijk aan Tannane te danken in het eerste seizoenshelft. Maar daarna waren de door jou genoemde spelers belangrijk. Daar zijn er inmiddels 4 van de 8 vertrokken want Bel Hassani was vorig seizoen ook heel belangrijk. En dat poets je het seizoen daarna niet zo maar weg! Hoogma doet het goed, maar Zomer had met zijn routine en evraring iets meer. Tannane versus Darri of Navratil is geen vergelijk. Armenteros vindt ik een betere spits dan Weghorst, maar de onverzettelijke van Weghorst wordt in het team node gemist. Duarte heeft ons nog niet laten zien dat hij Bel Hassani doet vergeten. Tel daarbij de mindere vorm van Bruns, Droste en Pelupessy en het minder presteren tov vorig seizoen is te verklaren.
– Dat jij nu de trainer daarvoor verantwoordelijk stelt vind ik heel kort door de bocht. De trainer is zo goed als het materiaal hij heeft en sommige trainers kunnen iets meer uit de spelers halen. Die mannen moet je met een vergrootglas zoeken of ze zijn niet betaalbaar.

Enig punt van kritiek die ik wel met je deel is het aankoopbeleid. Het mocht allemaal niet veel kosten, na de aankoop van Vermeij en Kuwas was het geld blijkbaar op en werd het in stenen gestopt ipv op het veld. De club had zich rijk gerekend met de naam van ons stadion, terwijl iedereen wel weet dat als je een contract hebt je daar niet zo maar van af komt.


geplaatst op: 08-03-2017 22:18:13
Naam: eduard
Reactie:
Humphrey

Als club hebben we de 10e begroting , dat is toch veel , voor een stad met 70.000 inwoners. M.a.w. telkens zo nederig doen, waarom? Het punt is dat we te veel spelers hebben die totaal wegzakken , uit vorm zijn en allang niet meer op nivo zijn. De vraag is hoe komt dit ? Een 2.e vraag die ik stel is , waarom dat overdreven getik achterin , al vaker over geschreven. Ten derde , de hele vreemde beslissingen bij de opstelling , en dat al gedurende meerdere jaren, niet de beste spelers laten spelen , heb ik ook al meerdere keren over geschreven en ook de fans die er vaak op wezen. Als voorbeeld de keeperswisseling , hoelang heeft het wel niet geduurd dat Castro het doel mocht verdedigen , en zo ging het ook met Darri , en voor mij ook met onze beste speler sinds jaren Tannane. ( Hij is veel beter geworden , nadat hij voor zichzelf , afzonderlijk is gaan trainen ) , hoe kan dat ? En nu alvast het antwoord , hoe is het mogelijk dat we Europa ingingen, de klasse van Tannane , Bruns , Droste , Castro , Weghorst , Pelupessy ,Zomer.

Helaas de besten zijn verdwenen , en die er nog zijn , zijn bijna allemaal uit vorm.

1) Het hele verhaal geeft me toch te denken of wij wel de juiste trainer hebben .
Het afleren en vertragen van het getik achterin , moet toch op de training beter geregeld worden ? Dit maakt het spel kapot. En je ziet het telkens weer. Het is niet te geloven . Ik zie het ook als angst om te voetballen.

2) Te veel tijd / geld gestoken in het stadion , was belangrijker dan het voetbal gebeuren.

Tot slot , Ik vind het een prestatie dat ze met dit voetbal boven de gevarenzone gaan eindigen.


geplaatst op: 08-03-2017 18:50:59
Naam: Jales
Reactie:

Klaagmuur, Mondvol en Parapluutje en Realist zijn verschillende namen voor 1 persoon.
Een menselijke kameleon. Dus geen Zwart-Witte.

Zijn reacties getuigen ook niet echt van een goed ontwikkeld kritisch en analytisch vermogen.

Hoort sowieso in het rijtje Azijnzeikerds thuis. Een top tien klassering zit er voor hem in, mits die zich aan 1 naam houdt.



geplaatst op: 08-03-2017 17:28:38
Naam: Humphrey
Reactie:
Klaagmuur,DDB,Mondvol en Paraplutje het valt mij op dat ik jullie niet gelezen heb toen we met ons clubje Europees voetbal gehaald hebben. Of zaten jullie thuis met een zuur gezicht omdat er niets te 'zuurpruimen" viel! Heel opvallend hier en ook bij HAFC, verlies je dan stromen de reacties bij bosjes binnen! Een negatieve grondhouding van deze lieden en daar kan ik mij in vinden wat Jales hier beweerd! Het bekende glas half vol of leeg verhaal, u kent dat wel! Dat is heel jammer en typisch Heracles. Ik kan gerust stellen dit te weten, want ik volg de club al sinds 1966. Toen waren veel personen die hier nu kritiek hebben nog vloeibaar!

Realiseer je nu eens, en nu schrijf ik het voor de laatste keer, WE ZIJN MAAR HERACLES!! En clubje met de 10e begroting in Nederland, in een stad met slechts 70.000 inwoners en industrie en zakenwereld (sponsoren) die we moeten delen met "de rooien" hier 20 km verder op. En natuurlijk had ik ook gehoopt dat we meer munt hadden geslagen als gevolg van de “flow” waar we vorig jaar in zaten. Door goede en betere spelers in te kopen met de hoop het voetbal naar een hoger niveau te kunnen tillen. Nee dat is helaas niet gelukt. Deels door pech (blessures) en deels door zuinigheid vind ik! De vele blessures breken ons zo langzamerhand ook op, we kunnen zelfs voor ons 2e team niet eens 11 man op de been krijgen! Ook het feit dat bepaalde spelers hun niveau niet halen is reden dat we minder draaien tov vorig seizoen. In deze situatie kun je van NEC en Excelsior verliezen, vooral als de heren denken (na de 0-1) dat wordt vanmiddag een makkie! De crux zit het m.i. gewoon in het feit dat bij veel fans de verwachtingen veel te hoog zijn tov van wat haalbaar is en daardoor alle frustratie op de fora. Een keer 6e betekend niet automatisch weer een hoge klassering dit jaar! En natuurlijk wil ik ook spektakel zien, liefst het voetbal van uit de tijd van Bosz en Krüzen, zoals bijvoorbeeld Heracles Heerenveen 6-3! Maar dan moet je wel de juiste spelers er voor hebben en daar valt en staat alles bij en natuurlijk Stegeman geen Bosz! Maar John heeft met ons wel Europees voetbal gehaald en Peter niet. In de eredivisie kan iedereen van elkaar verliezen, zie koploper Feyenoord tegen Sparta en recent tegen Go Ahead en het moeizame gelijkspel van Ajax!

Het getuigd van kortzichtigheid om nu te stellen dat deze selectie er niets van kan, dat de trainer een onbenul is en er uit geschopt moet worden. Schaam je als je met deze gedachtenspinsels komt.



geplaatst op: 08-03-2017 17:00:12
Naam: realist
Reactie:
ddb eea kun je aan stegeman verwijten voor het grote deel aan het bestuur die waren en zijn echt van mening dat deze selectie goed genoeg is dit jaar nou we zien het veel vertrokken veel blessures en maar weinig teruggehaald.


geplaatst op: 08-03-2017 16:53:22
Naam: DDB
Reactie:
Zo is het Klaagmuur. Ik mag zeggen wat ik vind. En ik blijft er ook bij. Stegeman bakt er helemaal niets van dit jaar. Het is tijd voor een frisse wind.


geplaatst op: 08-03-2017 13:28:09
Naam: klaagmuur
Reactie:
@jales je hebt het goed het is hart voor Heracles alwaar men zijn beklag mag doen omtrent de club/spelers/waardeloos voetbal/wedstrijden daar zijn we immers fans voor en wie steeds zegt dat het negatief klagen niet nodig is moet zijn/haar oogkleppen afdoen.


geplaatst op: 08-03-2017 13:13:36
Naam: Jales
Reactie:
@DBB
Vorige week kom jij met jouw favoriet van FC Utrecht, ten Hag. Nu weer kom je met Sylvana Simons en komplotten.

Denk je niet dat het beter is om “het huuske bie de schuur te loaten”?

Speciaal voor jou: Dit is de website van de supporters vereniging Hart voor Heracles!




geplaatst op: 08-03-2017 10:25:46
Naam: DDB
Reactie:
Zelden iemand zoveel onzin zien posten als Jales. Het is net Sylvana Simons. Denkt alleen maar in complotten en als je kritisch bent moet je maar oprotten. Slik jij dit waardeloze voetbal maar. Ik ben alles behalve trots op dit elftal.


geplaatst op: 08-03-2017 06:16:49
Naam: mondvol
Reactie:
jales dus volgens jou zijn mensen die iets negatiefs over de club en spelers zeggen geen echte fans wat bedoel je überhaupt met echte fans? v=wij betalen elke uitwedstrijd ruim 50-60euro mogen we dan ook commentaar geven als er gewoon kut gevoetbald is of als spelers niet thuisgeven.


geplaatst op: 07-03-2017 23:57:12
Naam: Jales
Reactie:
@ DBB,

Ik weet niet wat je met goedkoop scoren bedoelt. Ik vermoed dat die “Parapluutje” de boel simpelweg belazert. Dezelfde persoon post onder een andere naam.

En jou heb ik genomineerd voor AZ van de week. Discussie hierover is overbodig. Lees zelf eens na wat je geschreven hebt.
Dit zou een echte supporter niet schrijven.
Die echte supporter is trots op zijn club, dat zich op het hoogste niveau redt met faire en bescheiden middelen. Ga jij maar naar jouw favoriet ten Hag kijken in Utrecht. Veel plezier


geplaatst op: 07-03-2017 18:19:36
Naam: DDB
Reactie:
Wat loop je nu goedkoop te scoren Jales? Het is een feit dat er dit jaar veel te veel schandalige vertoningen zijn geweest zonder ook maar je best te doen. En dan hoor ik Stegeman elke keer weer met hetzelfde excuus dat dit niet mag gebeuren, maar hij doet er niks aan. En zo denkt bijna iedereen erover op Hafc.nl en de facebook pagina van Heracles. De lege plekken in het stadion geven ook aan dat het totaal niet leeft. Ik ben er ook wel klaar mee. Je betaalt je wel scheel voor thuis- en uitwedstrijden maar inzet ho maar. En dan heb je met Castro nog een keeper die vaak 6-1 uitslagen voorkomt ook.


geplaatst op: 07-03-2017 17:50:14
Naam: jales
Reactie:
@Parapluutje,

bij jou is het natuurlijk: "na zonneschijn komt regen".

Hoe kun je trouwens als nieuweling op dit forum zo nel oordelen, of ben je, onder een andere naam, 1 van de genomineerde AZ's van de week?



geplaatst op: 07-03-2017 16:47:22
Naam: parapluutje
Reactie:
@jales en jij bent bij deze genomineerd voor de fan met de grootste oogkleppen


geplaatst op: 07-03-2017 14:34:49
Naam: Jales
Reactie:
DBB toch volledig terecht en dik verdiend genomineerd voor AZ v.d. Week


geplaatst op: 07-03-2017 08:39:58
Naam: DDB
Reactie:
Nou wat een geluk zeg. Leicester nam een goeie beslissing. Ze stonden veel te laag en het spel was niet om aan te gluren. Nu meteen 2 x gewonnen met veel beter spel. Wordt tijd dat Smit ook wakker wordt. Stadion loopt wekelijks leger. Ze kunnen de 2e ring er net zo goed weer afhalen.


geplaatst op: 06-03-2017 20:12:35
Naam: Humphrey
Reactie:
Nog even een nabrander voor DDB over droeftoeter gesproken, vertel nu eerst even hoe je heet en verschuil je niet acht de initialen. Iemand eruit trappen die nog geen jaar geleden het hoogst heeft bereikt wat er ooit in bijna 114 jaar is gerealiseerd! En die ook nog eens niet alleen verantwoordelijk is voor de samenstelling van onze selectie! Wordt het dan in jouw beleving geen tijd dat ook onze TD, onze scouts, medische staf en de andere ass. trainers er worden 'uit getrapt'! Oh wat een frustratie na een nederlaag tegen NEC, niets klopt er nog bij de club en in het bijzonder onze trainer. Gelukkig is Heracles geen Leicester City en wordt er niet ad hoc en op basis van emotie besloten.


geplaatst op: 06-03-2017 18:30:54
Naam: Humphrey
Reactie:
Strijd, passie, beleving dat heb je van nature of dat heb je niet. In de praktijk zie je meestal dat de minder technisch begaafde spelers dat hebben. Het is een kwaliteit en daar hebben we nu te weinig spelers van in de ploeg lopen. Voor onze beleidsbepalers de schone taak daar voor volgend seizoen op te selecteren en tenminste twee ‘gifkikker’ er bij te halen. Voetballend hebben we betere spelers dan NEC maar je komt stront tekort als er met het mes tussen de tanden gespeeld moet worden en dat hebben we allemaal gezien. Kritiek is prima op dit forum, goed is goed en gisteren was het gewoon bagger wat strijdlust betreft. Ze kunnen het wel degelijk want dat hebben we bij achterstand tegen bv. Willem II en Vitesse wel gezien. En toen viel het mij op dat dit forum vrij leeg was wat commentaar betreft. Daarin kan ik Jales goed volgen, zeiker als er wat te zeiken valt maar vooral je mond houden als er wel gepresteerd is. Is dit typisch Twents...haha.

Kom op fans, ik had er ook de smoor in en me kapot geërgerd aan de instelling. Maar we moeten het hier mee doen en zien dat we zo rap mogelijk die 6 punten erbij halen en dit seizoen dan snel vergeten! Een 10e of 11e plaats is ook conform onze begroting en daarmee scoort de club een 6. Voor het nieuwe bestuur en de TD (zonder Jan Smit) de schone taak om door te selecteren. Laat ze eens na te denken om 'karakter' in te kopen en niet alleen prima ballerina’s, laat de geldbuidel maar eens goed rammelen. Er is toch genoeg binnen gekomen de afgelopen jaren



geplaatst op: 06-03-2017 16:39:28
Naam: DDB
Reactie:
Stegeman moeten ze eruit trappen. Al de zoveelste wedstrijd dat er geen strijd of passie is. Wat een droeftoeter.


geplaatst op: 06-03-2017 15:41:07
Naam: onze ouwe
Reactie:
Realist
Je slaat de spijker op de kop; er zit geen beleving in dit elftal. Heracles mag de handen dicht knijpen, dat de onderste 4 clubs nog steeds op 8 tot 9 punten achterstaan, maar met nog 9 wedstrijden te gaan moet je toch nog 6 punten halen en het liefst zo snel mogelijk.


geplaatst op: 06-03-2017 14:59:25
Naam: realist
Reactie:
@jsles de waarheid mag gezegt worden en de waarhewid is nu gewoon dat dit Heracles zwaar ondermaats voetbalt simpele balcombinaties/passes worden knullig verspeeld,spelers die al maanden zwaar belabberd ballen mogen maar blijven aanmodderen{kuwas bijvoorbeeld}
je jaagt momentreel de mensen weg uit het stadion!!


geplaatst op: 06-03-2017 13:35:34
Naam: Jacob
Reactie:

Jales, zet eens een ander bril op misschien kom je tot een ander inzicht.
Jij kijk zeker alleen maar naar die mooie schoentjes ik kijk naar de bal en die moet zo snel mogelijk in het netje,
Kwestie van inzicht.



geplaatst op: 06-03-2017 13:22:27
Naam: Jales
Reactie:
Misschien had ik i.p.v. DBB, Jacob of Realist, moeten nomineren voor "Azijnzeikerd v.d week"


geplaatst op: 06-03-2017 13:16:54
Naam: Jacob
Reactie:
Slappe, slappe Hap!!!

Balletje breed, te Wierik 33x. Balletje terug, Bruns 28x. en zo kan ik er nog meer noemen.
I.p.v. na die penalty doordrukken naar 2-0 loopt men slap achteruit te voetballen alsof de wedtstrijd al in de pocket zit. Schandalig wat een wanvertoning voetballen zonder bezieling. De supporters zouden eens een thuiswedstrijd weg moeten blijven uit ongenoegen voor deze wanprestatie want ze lopen helemaal in de wolken met 28 pnt. terwijl andere clubs nog strijd leveren voor elk punt.
Ik kan me soms ergeren aan de speelwijze van Bruns, als aanvoerden totaal ongeschikt,heeft geen gezag, mede door het feit hij de handen vol aan zichzelf heeft vanwege zijn zwakke spel. Kuwas, staat als een ezel te voetballen, begrijp niets en staat te dromen in het veld, veel balverlies.
Dari, staat tegen zichzelf te voetballen door verkeerde oplossingen te zoeken en zo kun je wel doorgaan.
Trainer, misschien is het beter om s'morgens voor vertrek een lichte training te plannen dan weet je zeker dat ze wakker zijn en aan de bak moeten
dat doet een normale arbeider tot aan zin pensioen, want wat ik gezien heb was slaapverwekkend, doe u voordeel ermee.


geplaatst op: 06-03-2017 12:48:46
Naam: realist
Reactie:
Ik ben veel positiever dan de rest. Het is zeer sympathiek om een ploeg als NEC die al 6 wedstrijden op rij heeft verloren de helpende hand toe te steken. Chapeau voor de Heraclieden,. Het contract van Gosens zou ik openbreken en met 6 jaar verlengen. Wat is dat een klasse back. Hier zullen we nog veel plezier aan beleven. En dan onze oranjeklant Kuwas. Die wordt voor een megabedrag verkocht aan een club op zijn nivo. Volgens mijn bron zijn Barcelona, Real Madrid en Bayern Munchen in de markt. Een speciaal woord van dank richt ik tot onze toptrainer John Stegeman. Ook tegen Nec laat hij zien wat een tactisch en analytisch vermogen hij heeft. Die houden we niet, let op mijn woorden.
Oh ja, nog een belangrijk punt vergeten. Het flitsende combinatiespel van de Heraclieden. Waar veel clubs lijden onder de Nederlandse ziekte van het heen en weer spelen in de defensie, is Heracles continu op de helft van de tegenstander te vinden met prachtige 3 hoekjes etc. Wat een genot om naar te kijken. Over een klein half uur kunnen we de champagneflessen ontkurken. Met deze tussenstand zijn we goed op weg naar de play-offs, Voor Europees voetbal natuurlijk. Maar dat is logisch, zou wijlen Johan Cruijff zeggen.


geplaatst op: 06-03-2017 12:06:08
Naam: Jales
Reactie:
Van de reacties na een verloren wedstrijd van sommigen op dit forum zakt je de broek af. Zij willen dan bv in hun emoties de voorzitter, de trainer etc. wegsturen.

Hoe kunnen we dit nu positief oppakken?

Een MOTM is na zo’n verloren wedstrijd vaak lastig. Is het dan niet beter om een “azijnzeikerd van de week” pol te starten?

Ik wil een voorzet doen door een 4-tal te nomineren:

1 De schrijver van bovenstaand verslag.

2 Herman, boven zijn stand.

3 A3B

4 DBB

Lees graag de reacties.



geplaatst op: 06-03-2017 10:25:41
Naam: Roepieroepievogel
Reactie:
Inderdaad Humphrey,die 6 punten halen we nog wel, maar is handhaving met onze begroting ( die al lang niet meer de laagste van de ere divisie is) dan nog steeds onze doelstelling. Ik vindt persoonlijk dat we de lat best wel een keer iets hoger mogen leggen, maar dan zul je toch moeten beschikken over een volwaardige selectie voor 2 elftallen.


geplaatst op: 05-03-2017 22:27:24
Naam: roepieroep
Reactie:
genekt door NEC Heracles speelde als een kleuterklasje met een volle luier SCHIJT!


geplaatst op: 05-03-2017 20:59:25
Naam: Gerard
Reactie:
Speelt NEC op kunstgras?


geplaatst op: 05-03-2017 20:10:06
Naam: Humphrey
Reactie:
Zonder karakter, beleving en vechtlust zijn we niet het team die boven in het rechter rijtje hoort te staan! Verder heeft onze roepieroepievogel wel een punt door te stellen dat de vele blessures ons nu gaat opspelen, maar het is natuurlijk ook domme pech die je te beurt valt. Ik blijf er bij, met onze 28 punten is er geen enkele reden tot paniek, de nodige 6 punten moeten haalbaar zijn.


geplaatst op: 05-03-2017 19:56:05
Naam: A3b
Reactie:
De ploeg speelt naar het karakter van de trainer. Geen gif, geen plan, als het loopt is het mooi en anders.....zie je dit



geplaatst op: 05-03-2017 19:55:51
Naam: Roepiedepoepievogel
Reactie:
Ik weet dat ik nu weer veel kenners over me heen ga krijgen, maar ik vindt het geschreven stukje zeer sarcastisch. Natuurlijk wordt er door sommigen niet al te best gespeeld, maar de kern vd nederlaag ligt volgens mij simpelweg bij het feit dat we geen fatsoenlijke selectie meer over hebben. Als ik even uit ga vanaf het begin vh seizoen: Zoomer weg, Fledderus geblesseerd, V Ooijen geblesseerd evenals Vermeij, ook Duarte lang uit de roulatie . Onze beloften kunnen niet meer spelen omdat we simpelweg geen elftal op kunnen stellen. Ik vindt dit gewoon triest. Er hadden in de winterstop ipv 1 speler minstens 3 mensen van niveau aangetrokken moeten worden. Een bvo moet voor 2 elftallen zeker over ca 30 spelers beschikken, Gewoon slecht beleid


geplaatst op: 05-03-2017 19:50:07
Naam: herman
Reactie:
Goed verslag, het cynisme is geheel op zijn plaats. Man, wat een ergernis, met een beetje inzet en gedrevenheid had dit potje nooit verloren mogen gaan. Dit gebeurt Heracles dit seizoen iets te vaak. En ik begrijp waarom Stegeman Droste zo lang buiten de basis heeft gehouden, die is geen schim meer van vorig seizoen, maar dat geldt deze wedstrijd voor het hele team.


geplaatst op: 05-03-2017 19:23:50
Naam: eduard
Reactie:
Weer goed samengevat. Ik vond het ook erg slordig spel. Niet de hele wedstrijd bekeken , ik geloofde het wel. Voor mij ook geen verassing dat ze van NEC gingen verliezen.


Reageren: